22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין פתח את שנה”ל בהר חומה: ילדים רוצים להיות חברי כנסת

ח”כ ראובן ריבלין סייר בבית ספר בעיר הולדתו לקראת השנה החדשה

יו”ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, פתח הבוקר את שנה”ל תשע”ב יחד עם ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בביה”ס הממלכתי החדש שנפתח בשכונת הר חומה בבירה, לאור הגידול שחל במגזר הציוני לאחר שנים של צמצום. השניים שוחחו עם ילדי כיתה א’ וברכו אותם לקראת השנה החדשה.
 
ריבלין הופתע לגלות כי רבים מילדי גן וכתות א’ היו רוצים להיות חברי כנסת. “יש לנו רק 120 מושבים בכנסת”, אמר לילדים בחיוך, ולילדי א’ הוסיף: “כל אחד מכם הוא עתיד גדול. גם הנשיא, ראש הממשלה, השרים והח”כים היו בכתה א’. כל הישג מתחיל בקניית לימוד וידע. תשאפו לגדולות ותגיעו לגדולות לתפארת מדינת ישראל והעיר ירושלים”.
 
ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת,  ביקש מהתלמידים להשקיע בלימודים, “כשתהיו גדולים תראו כמה חשוב היה שלמדתם בבית הספר. בבית הספר לא רק לומדים חשבון, תורה, עברית ולשון אלא לומדים ללמוד. ככל שתלמדו דברים חדשים, כך יפתחו בפניכם אפשרויות רבות ותוכלו לעשות מה שאתם רוצים!”, אמר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רפורמה קטנה אך גדולה

אלי חזן

ח”כ אקוניס משיב על הצעת אי האמון:”צריך להיכנס לפרופורציות. רמת שלמה היא לא הבעיה האסטרטגית שמאיימת על שלום העולם”

אריק זיו ויזר

אם מישהו היה צריך עוד הוכחה: ליברמן לא ימין

אריאל אילוז

יו”ר הליכוד בנימין נתניהו “אנו תומכים במעבר מספיגה פאסיבית להתקפה יזומה. “

אריק זיו ויזר

נשות הכרמל נפגשו עם ראש הממשלה

אריק זיו ויזר

ב2003 איוב הציע הקצבאות יעלו לילדים הראשונים!, היום נתניהו מבצע!

דילוג לתוכן