21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רחלי איימה וקיימה : התפטרה מהקואליציה ברעננה

בן ארי סקעת נציגת הליכוד במועצת העיר מימשה את איומה  כי אם האירוע של ארגון “עדי יהווה – מצפה ישראל” ייערך בעיר היא תפרוש מהקואליציה. בן ארי סקעת: “מדובר בשרשרת אירועים  לאורך השנה וחצי האחרונות שהביאו אותי להחלטה”

 

חברת מועצת העיר רעננה ויושבת סניף הליכוד בעיר, רחלי בן ארי סקעת, פרשה אמש (שני) מהקואליציה של מועצת העיר לאחר כהונה בת  18 חודשים. בכך למעשה מימשה נציגת סיעת “הליכוד” בקואליציה את איומה מלפני שבועיים במכתב לראש העיר, זאב ביילסקי,  בו טענה כי אם האירוע של ארגון “עדי יהווה – מצפה ישראל” ייערך בעיר היא תפרוש מהקואליציה. 

על התפטרותה הודיעה  בן ארי- סקעת אמש לתומכיה בהודעה אותה כתבה על גבי  דף הפייסבוק שלה: “לאחר כהונה של שנה וחצי, כחברת מועצת עיר תפקיד שכולו התנדבותי בעיריית רעננה, החלטתי לפרוש מהקואליציה. את הסיבות להתפטרותי אפרט בהמשך, אמשיך לשרת את הציבור בהתנדבות מהאופוזיציה. כיו״ר סיעת הליכוד”.

ארגון “עדי יהווה- מצפה ישראל” הוא ארגון מיסיונרי הפועל בכל העולם ופועל במטרה לגייס לשורותיו אנשים ולהמיר את דתם.  האירוע אמור היה להתקיים כבר מלפני שבועיים, אלא שבעקבות עתירה לבית המשפט הוא נדחה עד שנפלה ההחלטה והוא  חל רק ביום שבת האחרון בעיר רעננה בהשתתפותם של כ- 3,000 איש.

“מה שהכריע לגבי החלטתי הייתה התמונה שראיתי בשבת, שלושת אלפים איש מתפללים באחדות וברצון”. “בעיר שלי שלא יפרו בה את הסטטוס קוו, הפרה ששבה וחזרה מספר פעמים בקדנציה האחרונה בדרכים שונות” . גם בימים אלו מנסה בן ארי- סקעת  לבדוק את הסכם הגישור של העירייה עם הארגון  ואת האופציות החלופיות שהיו לקיום האירוע. “אני מבטיחה להגיע לחקר האמת” אמרה בן ארי- סקעת ל”ליכודניק”. 

לדבריה, פעלה לפי צו מצפונה ולא הייתה לה שום ברירה מלבד לפרוש מהקואליציה. כעת היא מביטה לעתיד הצופן לה בחיים באופוזיציה. “אמשיך את המאבקים הציבוריים שלי גם מספסל האופוזיציה ואהיה שם בכדי להיות שומרת הסף שלהם, אני מקווה שמשם אוכל לפעול שלא יכולתי בעוד ידיי היו כבולות בקואליציה”. 

לטענתה, לפני ההחלטה לפרוש היא לא דנה עם אנשי הסיעה הדתית בנושא, אלא רק עם נציגי סניף “הליכוד” בעיר, יחד עם זאת בן ארי סקעת לא שוכחת לרמוז באופן עבה לחבריה לקואליציה עד אתמול שגם הם צריכים אולי לשקול פרישה. “בתחילת הדרך במאבק הזה נקטנו בעמדה משותפת.” גמלה בליבי ההחלטה לאחר היוועצות עם אנשי סניף הליכוד בעיר. אינני אומרת דברים בשמם, אך אני שלמה עם הצעד שלי ומאמינה שכל מי שרואה את עצמו נאמן לציבור צריך לפעול לפי צו מצפונו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משה ליאון נבחר כמועמד הליכוד בירושלים. ראשי הסניף מכרו את תושבי העיר לחרדים

אלי חזן

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

נפתח בית לחיילים בודדים ברעננה

אלי חזן

ברוך נתח מתמודד בפריימריז הליכוד למועצת העיר תל אביב יפו

אלי חזן

אפילוג – אילן כהן

אלי חזן

נתניהו בליכוד חדש ומתפזר/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן