22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

עו”ד נבון קצב קוצף על לבני

עו”ד נבון קצב במכתב נוקב לציפי לבני בשל הגשת הצעת האי אמון אמש

מכתב גלוי ודחוף לח”כ ציפי לבני – יו”ר האופוזיציה, לגבי  הכוונה להגיש הצעת  אי אמון בממשלת ישראל ,  על רקע פעולת צה”ל לעצירת משט הטרור לעזה.

 

היום גברתי ח”כ לבני,  היום , שלא יהיה כל ספק , ושיהיה ברור גם לך , וגם לכל שאר חברייך בסיעת “קדימה” , כי הגשת הצעת אי אמון בממשלת ישראל ,  על רקע פעולת צה”ל, לעצירת משט הטרור לעזה, ו/או הצטרפותכם להצעת אי אמון שמגישות הסיעות הערביות, ובהם מיודעתנו, ח”כ “הציונית הנלהבת ” זועבי , אותה ח”כ ערביה , שהייתה בעצמה על משט הטרור ,ואשר הסיתה וממשיכה להסית נגד מדינת ישראל ונגד צה”ל.  תתפרש ותהווה , הן בישראל,  והן בעולם , כחיזוק , כסיוע ו-כהצדקה מצדכם למתקפות הצבועות והאנטישמיות של האויב הערבי מבית ומבחוץ נגד מדינת ישראל ונגד צה”ל , ותשים אות קין על מצחו של כל ח”כ יהודי ציוני אשר ייתן לכך יד ואשר ירים את ידו לכך.

 

זכותה של מדינת ישראל היא להגנה עצמית. הזכות להגנה עצמית, מהווה כפי שידוע לך היטב עוד מלימודי המשפטים שלך זכות בסיסית של כל מדינה וזאת לפי המשפט הבינלאומי הפומבי.

 

היום, כאשר אל כל אלה שבאויבי ישראל ,  חברו גם  חלק ממנהיגי המערב ,  אותם מנהיגים , המגלים צביעות, מוסר כפול , פחד וכניעה אל מול האסלאם הקיצוני, ההולך ומתגבר ומתחיל להשתלט בתוך מדינותיהם.

 

ראוי שנשאל אותם ותשאלי אותם גם את גברתי ח”כ לבני :

 

איפה הייתם ומה עשיתם , אתם אלה המגנים את פעולת צה”ל לעצירת ספינת הטרור לעזה,  והקוראים להקמת ” וועדת גולדסטון  2 ” במשך 7 שנים , כאשר מאותה עזה ממש , נורו ונורים טילים על אזרחי ישראל בדרום הארץ , במטרה מובהקת להרוג בהם נשים וילדים חפים מפשע ?

 

ואיפה הייתם ומה עשיתם  במשך 4 שנים , כאשר באותה עזה ממש, מוחזק עד היום, החייל החטוף שלנו גלעד שליט , מבלי שיוכל לראות אפילו עו”ד או נציג של הצלב האדום ?

 

התשובה לשאלות רטוריות אלה הינה ברורה וידועה גם לך גברתי ח”כ לבני : הם לא עשו מאומה ! הם לא הקימו ולא דרשו להקים שום וועדת חקירה לפשעי המלחמה מעזה – חמאסטן!

 

בשעה לא קלה זו שההיסטוריה זימנה לנו, עלינו לגלות אחדות גברתי יו”ר האופוזיציה, , אחדות ודבקות בצדקת דרכנו הציונית ! עלינו לחזור אל אותם סמלים של אהבת הארץ , ושל גבורה יהודית , לזקוף את קומתנו, להרים את ראשנו, להפסיק להתגונן ולהתנצל , ולאומר לעולם בקול רם, חד וברור :

 

איננו עם השש עלי קרב, ואיננו חפצים במלחמות, עם רודף שלום אנו, וידינו היו, ויהיו גם מושטות תמיד, למען שלום אמיתי ובר קיימא , אך יהיה זה גם ברור לכולם כי לעולם :

 

לא ניכנע לטרור, לא נתפשר על זכותנו להגנה עצמית, ולא ניתן לאיש לערער על זכותנו זו !  

 

לא ניכנע ולא נתפשר על צדקת דרכנו הציונית !

 

לא ניכנע ולא נתפשר על זכותנו להיות עם חופשי בארצנו,  ארץ ציון ו- ירושלים !

 

היום, בשעה לא קלה זו שמדינת ישראל וצבא הגנה לישראל מתמודדים עימה , אני קורא לך גברתי ח”כ לבני , לך ולחברי/ות לסיעתך ” קדימה :  גלו אחריות לאומית ! לא הכול פוליטיקה ! אל תתנו ידכם לאויבי ישראל ולצביעות הזועקת לשמים, אל תרימו ידכם להצעת אי אמון בממשלת ישראל על רקע עצירת משט הטרור לעזה. הרמת יד כזו תתפרש כהצעת אי אמון במדינת ישראל ובצבא הגנה לישראל, ותפגע קשה בזכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל ושל עם ישראל.   

  

                                                                                                                                      עו”ד נבון קצב

תל אביב 7/6/10



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפוגרום בעכו/מאת מיכאל פואה

אריק זיו ויזר

דוידי כבש את שדרות

אלי חזן

שיקום מפלגת העבודה עובר דרך הקפאת הישובים ביהודה ושומרון מאת:דוד שאין

אריק זיו ויזר

תגובת יו”ר הליכוד העולמי למעצר החוליה בה חברים ערבים ישראליים:

אריק זיו ויזר

להזכיר ולא להשכיח /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

הודעה:מטה סילבן שלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן