21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מערכת החינוך תקדיש שעות ללימוד על העדה הדרוזית?

איוב קרא ביקר את טומי חסון, בחור דרוזי מדלית אל-כרמל שהוכה עד זוב דם בגלל ששוחח בטלפון הנייד שלו בשפה הערבית. במכתב ששלח לראש הממשלה קרא לו להכניס במערכת החינוך שעות שיוקדשו ללימוד על העדה הדרוזית

 

 

 

איוב קרא, המתמודד מטעם הליכוד, הגיע הערב לבית משפחת חסון בישוב הדרוזי דלית אל-כרמל כדי להביע את צערו על הפגיעה הפיזית הקשה בבן המשפחה,טומי חסון, שנפצע קשה מאוד בעיר ירושלים בעקבות שיחה שניהל בטלפון הנייד שלו בשפה הערבית.


טומי חסון התהלך ברחוב בירושלים ולאחר ששוחח בשפה הערבית בטלפון הנייד שהיה ברשותו הותקף ונפצע קשה מאוד. חסון הוא בן למשפחה מכובדת בישוב הדרוזי דלית אל-כרמל. אביו, רמזי חסון, היה ממייסדי היאחזות הנחל “נערן” שבבקעת הירדן.


רמזי חסון אמר בתגובה לתקיפת בנו על ידי צעירים יהודים  “אנו מגני העם היהודי בזכותו על ארץ ישראל, ומצרים על כך שחלקים נרחבים בעם היהודי מחזיקים בדעות קדומות לפיהן השפה הערבית היא שפת טרור ומי שמשתמש בה הוא טרוריסט. אין מקום להשפלה כזו במדינה נאורה.


הבן שלי אושפז בבית החולים רק בשל העובדה ששוחח בערבית ברחוב. הוא בן העם הדרוזי ואני מתבייש שיש יהודים כאלה שהם עבריינים שמקומם מאחורי סורג ובריח”, אמר אביו של טומי חסון.


איוב קרא שיגר מכתב דחוף לראש הממשלה, בנימין נתניהו שמשמש בימים הללו כמ”מ שר החינוך וכתב לו:  “התקרית המצערת הזו של פגיעה בבן העם הדרוזי מטרידה את מנוחתי. יהודים שפוגעים באזרחים רק בגלל שהם משוחחים בשפה הערבי? עד להיכן הגענו? אני מבקש מכבודו לפעול שבמערכת החינוך הישראלית תהיינה שעות חינוך מסודרות ללימוד על העדה הדרוזית ומבנה העדות בישראל.


יהודים שפוגעים בדרוזים, זה דבר שלא נשב עליו בשקט. זו התעללות ופגיעה מורלית קשה בדרוזים. אני מאחל החלמה מהירה לתומי חסון ושישוב במהרה ללימודיו בירושלים ולא נראה עוד תמונות כה מפחידות שבהן יהודים מכים דרוזים בשל שימוש בשפה הערבית. לא ניתן ליהודים הגזעניים להצמיח כנפיים”, כתב קרא לנתניהו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא נוכל לשקוט עד שיהיה שינוי משמעותי בשטח”

אלי חזן

כנס מוצלח לצעירות הליכוד

מערכת ליכודניק

יבנה ואשדוד in בית שמש ואור עקיבא out

אריק זיו ויזר

ברכת ד”ר עמנואל נבון לחג הפסח

אריק זיו ויזר

שומר על המסורת הליכודית

אלי חזן

לא ויתרתי על גרגיר מארץ ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן