22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מנכ”ל ליכוד אנגלוס טאובר הצביע נגד מיזוג ליכוד-ביתנו

מנכ”ל ליכוד אנגלוס, דניאל טאובר, אמש הצביע נגד הסכם המיזוג בין רשימות ליכוד וישראל ביתינו בישיבת הועידה המרכזית של הליכוד והסביר כי התנגדותו נובע מאמונה שמיזוג הרשימות תחליש את זהות הליכוד ויכולתה של המפלגה לפעול כמפלגה הגדולה בימין הישראלי, וכן כי תעוות יכולת המצביעים לבחור בנציגם בכנסת.

 

 

ציין טאובר ש”על הליכוד לגבש דרך משלו, להציג עקרונות ותוכנית משלו לציבור, ולהפוך בעצמו למפלגה הגדולה של הימין הישראלי” שנזכרה בהכרזת נתניהו וליברמן.

המשיך והסביר שרשימה משותפת “פוגעת במהלך הדמוקרטי הפנימי של הליכוד. בחירות הפריימריז הן הזדמנות היחידה בה ניתן לאזרח לבחור בחברי כנסת ממש.” בהסכמה למיזוג הרשימות, הליכוד”מוותרת מקומות ברשימה שאליהן נבחרו מעומדים ומחליף אותם במקומות שנקבעו במהלך לא-דמוקרטי.”

טאובר הוא חבר הועידה המרכזית שזכה במקום השישי מתוך 300 לאיזור ירושלים בבחירות בינואר שעבר.

דניאל טאובר הוא עורך דין ויליד ארה”ב שעלה ארצה לפני שלוש שנים. סבו, יעקב טאובר, שימש כמזכירתו האישי של זאב ז’בוטינסקי, אב התנועה הלאומית שממנו צמח מפלגת הליכוד. טאובר נחנך באווירת הציונות הדתית ביחד עם המורשת והשקפה המדינית של מפלגת הליכוד והציונותהרויזיוניסטית.

עוד הצהיר טאובר כי יפעל להגדיל את כמות הכסאות שבה תזכה הרשימה החדשה.

“עכשיו שאושרה ההצבעה, כמובן שאתמוך ברשימה המאוחדת להרווחת הליכוד ומדינת ישראל, כמו שיפעלו שאר אלו שחששו במעשה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כך עשויה להיראות רשימת “הליכוד ביתנו”

אלי חזן

ד”ר עמנואל נבון מתגייס למען מערכת הבחירות של הליכוד

אלי חזן

הכירו את יוליאנה אליעזר-ישי

אלי חזן

שטייניץ אופטימי לגבי היחסים עם אובמה

אלי חזן

מעוז לא יציב

אלי חזן

ועדת הבחירות החליטה: הפריימריז מתקיימים במועדם

אלי חזן
דילוג לתוכן