25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מנדלבליט הוא לא הכתובת 

אל תבואו בטענות למנדבליט על המעשה המכוער שעיקרו רדיפת נתניהו. אפילו לא לאלשיך. תבואו בטענות למי שבנו את ההפיכה הפוליטית : גדעון סער, ליברמן, איילת שקד ובנט.

 

הם היו מתואמים עם הפרקליטות והם בנו את המהלך. לכן בנט פילג את הבית היהודי, ביום הגשת כתבי האישום הודיע סער על ההתמודדות מול נתניהו כאשר הוא משתמש בכתבי האישום שהוא אלטרנטיבה לנתניהו.

בנט ושקד הולכים למהלך כאשר גם הם בונים על כתבי האישום נגד נתניהו. ליברמן גם היה בסוד המהלך ולא מן הנמנע שהיו הבנות עם הפרקליטות .

 

לראייה, ליברמן חתך את הקווים. ליברמן גם היה מתואם עם סער : הוא היה הראשון שהדליף את פרישת סער מהליכוד. עכשיו כאשר אלשיך אמר בראיון אצל ספי עובדיה כי הנחת היסוד של המשטרה והפרקליטות הייתה

שנתניהו לא ילך למשפט זה מסביר לא מעט דברים. היה ברור להם כי נתניהו לא יהיה מוכן להשקיע מיליונים במשפט. תזכורת : מנדבליט נלחם שנתניהו לא יקבל תרומה לקמפיין שלו.

 

ולמרות זאת נתניהו הלך למשפט. אלשיך שמכיר את תיקי נתניהו יודע שאין שופט שיקבל את התיקים התפורים האלה. עכשיו נשאר לראות כיצד העדויות הנותרות יובילו לקריסה הגדולה. .

וההוכחה הכי משמעותית לכך : פתאום בערוצי התרעלה מאשימים את השופטים. 

במדינה מתוקנת חייבת להיות חקירה כנגד מי שפעלו לתפירת התיקים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בחיפה

אריק זיו ויזר

הצוק(ית) של הליכוד באירוע חנוכה

עינר אביב

רץ ברשת: נתוני המפקד בליכוד, נכון להיום

דניאל נחמיה

החזון של ישראל  “האי-פרדות” מעזה

אריק זיו ויזר

EU leaders congratulate PM Netanyahu on the vaccines operation

דניאל נחמיה

משלוח מסרונים לחברי מרכז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן