24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

“מועדון המכון” על ביטחון ישראל

סדרת ההרצאות החדשה במסגרת “מועדון המכון” של מכון ז’בוטינסקי, תיפתח ביום ראשון, 4.9.2011, בשעה 18.00

מאמרו המפורסם של זאב ז’בוטינסקי “על קיר הברזל” שהתפרסם לראשונה כבר ב-1923, הוא אבן-יסוד בתורת הביטחון של העם היהודי ומדינת ישראל מאז ועד היום. ז’בוטינסקי הינו אבי הצבאיות בישראל, בהיותו מייסד הגדודים העבריים במלחמת העולם הראשונה, מכונן הגנת ירושלים ב-1920 ומפקדו העליון של האצ”ל.

 

 

סדרת ההרצאות החדשה במסגרת “מועדון המכון” של מכון ז’בוטינסקי, שתיפתח ביום ראשון, 4.9.2011, בשעה 18.00, בהרצאה על ז’בוטינסקי, בן-גוריון ותפשית הביטחון – תפגיש את המשתתפים עם אנשי צבא בכירים (בדימוס), חוקרים ואנשי תקשורת, שיציגו את בעיות הביטחון של ישראל בעבר, בהווה ובעתיד.

 

 

הסדרה תכלול תשעה מיפגשים דו-שבועיים, בני שעה עד שעתיים כל אחד, בין השעות 18.00-20.00, שבהם ירצו המומחים ויקיימו דיון עם הקהל. המפגשים יתקיימו במוזיאון ז’בוטינסקי, רח’ המלך ג’ורג’ 38, קומה א’, תל-אביב.

 

עם המשתתפים נמנים: המשנה לראש הממשלה רב-אלוף (מיל’) משה בוגי יעלון, האלופים (מיל’) יצחק בן ישראל, ג’קי אבן ועוזי דיין, בכירי הביטחון  שבתי שביט (לשעבר ראש המוסד), תא”ל (מיל’) אפרים לפיד ושמואל זכאי, וכן אנשי האקדמיה אריה נאור, בועז גנור ועמי גלוסקא ועוד.

 

לפרטים והרשמה: סוניה, 03-5287320, שלוחה 4.

 

 

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קבלת פנים – השר ישראל כ”ץ

אריק זיו ויזר

כנס פעילים בנושא סתימת פיות או חופש המחשבה

אריק זיו ויזר

היום כנס סער, רובי ויולי בתל אביב

אריק זיו ויזר

הזמנה להרמת כוסית בסניף רמת גן

אריאל אילוז

בחירות ? פריימריס בדרך???

אריק זיו ויזר

כנס ראשי סניפים ופעילים מרכזיים נגד הקפאת הבניה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן