20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“מובחרי השומרון” – מתכונננים לצה”ל

בהשתתפות עשרות נערים מישובי השומרון, דתיים וחילוניים, התקיים אתמול יום סיכום מיוחד למיזם “מובחרי השומרון”, הפועל מטעם מחלקת הנוער במועצה האזורית שומרון.

התכנית, הפועלת בתשעה ישובים ברחבי המועצה האזורית שומרון, שמה לה לדגל להעניק לבני הנוער את מיטב הכלים והדמויות להתמודדות נאותה עם אתגרי גיל ההתבגרות, הגיוס לצה”ל  ולחיים בכלל.
 התכנית מובלת ע”י רכז מציל”ה במתנ”ס שומרון, אביאל חי עובד, ומאפשרת לבני הנוער למידה והתנסות בתחום המנהיגות.
ליום השיא שהתקיים בלטרון הגיעו נערים ממגוון יישובי השומרון -דתיים, מסורתיים  וחילוניים כאחד – אשר השתתפו במהלך השנה בתכניות המובחרים.  את היום פתחו הנערים במשימת התנדבות בשיפוץ אנדרטאות ביער קולה, שם שמעו את סיפור המקום מפי לוחמים מחטיבת אלכסנדרוני שהשתתפו בקרב במלחמת העצמאות.
לקראת הצהרים  נסעו בני הנוער למוזיאון “יד לשריון” בלטרון, שם נפגשו לשיחה עם השר בממשלת ישראל והאלוף במילואים יוסי פלד.
השר פלד, בצניעות ופשטות אותנטית שיתף את בני הנוער בסיפורו האישי- מילדותו כניצול שואה שהגיע  לגדולות במסגרת צה”ל והתפקידים הציבוריים במדינת ישראל אותם מילא.
השר יוסי פלד שיתף את הנוער בתחושותיו ואמר להם כי הוא מרגיש  התרגשות  לדבר  בפי נוער השומרון, בני נוער המאמינים בזכותנו על הארץ   ומחפשים לתרום למדינה.
בסיום ההרצאה סיכם הדר פלד  את תפישתו:  “תפקידנו להגן ולשמור על קיומה של מדינת ישראל – בכל מחיר! אין לנו ארץ אחרת”.
לאחר השיחה עם השר יוסי פלד יצאו בני הנוער לתחנות: משימות ניווט, מפגש עם תיאטרון צה”ל, שיחה על חשיבות ההכנה לצבא ותחנת ירי. עם השקיעה סיימו המובחרים את היום במסע אלונקות מאתגר בסופו קיבלו תעודות ושי בטקס מרגש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר התחבורה, ישראל כץ: מתנגד בתוקף להקפאת בנייה ביהודה ושומרון

אלי חזן

ההתגלות של משה שלונסקי בשומרון

אלי חזן

מרה שחורה : מסלאווי במכתב למסתננים

אלי חזן

“חייבים לראות בעינים – לא שונה מפרברי ניו יורק סיטי וניו ג’רזי”.

אלי חזן

“יש לי סימפטיה לאנשים מהשומרון”

אריק זיו ויזר

סופדים לדן ברוך ז”ל

אלי חזן
דילוג לתוכן