22 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
כללי

מהעירייה לכנסת: גיא צור מתמודד במחוז השפלה

מהעירייה לכנסת: גיא צור הודיע כי יתמודד בפריימריז בליכוד במחוז השפלה

גיא צור, חבר מועצת רחובות מטעם סיעת הליכוד, החליט להתמודד בפריימריז הקרובים במפלגה.

בכנסת מתכוון צור לקדם מהלכים חברתיים, לשיפור הקשר עם האזרחים ויצטרף לראש הממשלה נתניהו בפתרון משבר הנדל”ן.

צור: “שמח להמשיך את המסורת של אבי שמשון ז”ל, שהיה מבכירי מרכז הליכוד, ולהביא את הניסיון שלי מהתחום המוניציפאלי לכנסת ישראל.

במסגרת חברותו במועצת העיר, הוא הצליח לחבר בין הקצוות הפוליטים ולהגיע להסכמות רחבות בין חברי המועצה, והיום הינו שיאן הצעות החוק שעברו פה אחד במועצה. כמחזיק תיק ההתחדשות העירונית, היה שותף למהפכת ההתחדשות העירונית של העיר.

בנוסף, צור פעיל בהתנדבות מלאה במספר גופים – יו”ר עמותת אילן לכל יישובי השפלה, וחבר בוועד המנהל של עמותת הידידים ביה”ח קפלן. כמו כן, הקים ארגון גמ”ח על שם אביו, “חסדי שמשון”, המעניק פתרונות לוגיסטיים לבתי אבלים ושמחות.
“אחרי שנים של חברות במועצת העיר רחובות, הניסיון העשיר שלי בעולם הנדל”ן, והיכרות עם הציבור הישראלי, אני יודע שיש לי את הכלים והניסיון להתמודד עם המשבר הגדול ביותר הפוקד את ישראל, המחסום העיקרי של זוגות צעירים להקמת משפחה – משבר הדיור. אני שמח להמשיך את המסורת של אבי שמשון ז”ל, שהיה מבכירי מרכז הליכוד, ולהביא את הניסיון שלי מהתחום המוניציפאלי לכנסת ישראל״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הורים שכולים קוראים לאחדות

אריק זיו ויזר

לפיד, החוק הפולני וסיפורה של פוליטיקה קטנה

דניאל נחמיה

גדעון סער נפרד מד”ר מיכאל אבן

הרויזיוניסט

בלעדי ל’ליכודניק’: ראיון עם יו”ר צעירי הליכוד הנכנס – משה ( מושיקו) פסל

רבות עשו חיל: סיון סוויסה דוברת חדשה לח״כ אלי כהן

מערכת ליכודניק

נילי אהרון בעתירה לבית הדין של הליכוד נגד ראש העיר ירוחם

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן