20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
מושיקו פסל, יו"ר צעירי הליכוד.
באנר ראשי בליכוד כללי מגזין החגים תשפ"א מושיקו פסל

בלעדי ל’ליכודניק’: ראיון עם יו”ר צעירי הליכוד הנכנס – משה ( מושיקו) פסל

מתוך: חוברת ראש השנה תשפ”א של ליכודניק:
_________________________________

הכירו: יו”ר צעירי הליכוד הנכנס, משה (מושיקו) פסל!
גיל: 31
מגורים : תל אביב
כמה זמן בתפקיד : שישה חודשים.

איך אתה רואה את צעירי הליכוד עד שנכנסת לתפקיד?
“נתחיל מהסוף, יש היום מעל 30,000 צעירים בליכוד אין את זה בשום תנועה אחרת.
אנשים לא כל כך זוכרים אבל עד 2012 לא היה יו”ר צעירי הליכוד בפועל 10 שנים. מאז נטישתו של יואל חסון את התפקיד לטובת המעבר לקדימה. המערכת הייתה די תקועה. המצב הזה היה גרוע מאוד, לא היו צעירים פעילים בכלל בליכוד. היום יש 1500 צעירים שמכירים אחד את השני באים לאירועים אחד של השני ,מרגישים סוג של משפחה מורחבת. זה עבודה של דוד שאיין ואני מוריד בפניו את הכובע שאפו גדול. דוד שיקם את צעירי הליכוד אחרי המכה והיעדר המנהיגות הצעירה בתנועה, יש לו זכויות רבות מאוד על כך, הוא פשוט בנה את צעירי הליכוד מחדש, זה ארגון הצעירים הגדול, החזק והמאורגן ביותר בישראל”.

מה הלאה?
“יש לנו תפקיד בשינוי המציאות וסדרי העדיפויות במדינה, צעירים בכל העולם הם אלו שנותנים את הטון. ואת זה עושים באמצעות כוח פוליטי ולא בתמונות ובאירועים, תפקידי להביא את הצעירים לקדמת הבמה, פחות תמונות וסלפי יותר עשייה. אני מפחד שהרבה מהצעירים יסתכלו אחורה על הפעילות שלהם ויבינו שבמהלך כמה שנים שהם בעיקר הצטלמו עם חברי כנסת לפייסבוק. העידן הזה מבחינתי נגמר.
אני מבין שזה הרבה יותר נוח ללכת לכנסים לאכול, לשתות ולהצטלם מאשר לעבוד קשה לשכנע ולצרף צעירים לתנועה.
בפריימריס הבא צעירי הליכוד יצביעו כגוף אחד כקבוצה שדואגת לסדר היום של צעירי הליכוד וצעירי מדינת ישראל. מי שלא מבין את זה לא מבין איך הליכוד עובד”.

צעירי הליכוד היום לא משפיעים?
“משפיעים בהחלט, אבל יכולים להשפיע הרבה יותר, אני אתן לך דוגמא: אני רואה שרים בליכוד שמשתפים פעולה באופן ישיר עם התאחדות הסטודנטים גוף שנטוע חזק בשמאל ומחזקים את אותו גוף למרות שזה גוף שממן הפגנות נגד ראש הממשלה והליכוד בגלוי. במקום לחזק את היו”רים של אגודות שלנו בליכוד.
נגמר הסיפור הזה, שרים שיחזקו את צעירי העבודה במקום את צעירי הליכוד, יראו שצעירי הליכוד לא יתמכו בהם”.

מה בפועל עשיתם עד עכשיו מאז כניסתך לתפקיד?
“נכנסתי לתפקיד מיד לתוך קמפיין הבחירות, התחלנו לאייש את התפקידים שאחרים פינו, מתחילים לייצב את הארגון עם כוחות חדשים -התחלנו לעבוד.
יש כל הזמן פעילות שוטפת לדוגמא מצפה כרמים זו סוגיה שצעירי הליכוד יתאבדו עליה, לדעתנו צריך להעביר חוק פסקת התגברות מיוחד רק לעניין הזה, הרי אין רוב כרגע לפסקת התגברות רגילה אבל אני חושב שלפסקת התגברות ספציפית בנושא של מצפה כרמים יש סיכוי. אנחנו נפעיל את כל הלחצים שאפשר ביום שישי הקרוב כבר נהיה שם להזדהות ונכנס ועד פעולה ביחד עם המתיישבים במקום. הפעילות היא בכל התחומים, קח לדוגמא את הסיפור של האונס הנורא והאיום באילת. מעבר לתמיכה שלנו בהחמרת ענישה מיידית צעירי הליכוד הולכים לעבור הכשרה מיוחדת שתאפשר להם לערוך סדנאות חינוך מיני.
מיזם אהבה בליכוד, יש תופעת רווקות שהיא אחת מהבעיות הרציניות ביותר שהמערב סובל ממנה, החלטנו להרים מיזם אהבה בליכוד, יש מלא רווקים ורווקות ואנחנו משדכים בינהם מתוך הבנה שעולם ושאיפות משותפות זו כבר נקודת פתיחה טובה.

דמות פוליטית להערצה?
“מנחם בגין הוא בהחלט דמות שיש המון מה ללמוד ממנה כמובן, ובפרקטיקה אני גם לומד המון מראש המועצה שלי שמעון סוסן, מהדאגה שלו לאזרחים 24/7 מהחברות בפוליטיקה, היחס והדאגה לכל איש לא משנה מה רמתו ומה דרגתו ובכלל בכל התחומים אני מרגיש שזכיתי ללמוד ממנו המון”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פנייה לסער : פרסם הצבעותיך בוועדת שרים לחקיקה

אלי חזן

למה בידול ?

עומר אריכא

יום הולדת ללילך גולדיס – ליכודניק שולח צרור ברכות

אלי חזן

מדור חדש לשנה החדשה בליכודניק : חמוצים

אריק זיו

באיחור קצת, אבל כנגד כל הסיכויים : אני רואה תעודת בגרות באופק

דביר זיו

הקשר בין סערת יציאת הכנסת לפגרה לחוק הגיוס:

רועי אזולאי
דילוג לתוכן