22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

מאות פעילי ליכוד הצהירו על תמיכתם בהתיישבות ביו”ש

ח”כ דנון קרא לשר הביטחון להתפטר “תפקידך הוא לא לדאוג לענייני החוץ של המדינה, תפקידך הוא לדאוג לביטחון תושבי מדינת ישראל. אם אינך מסוגל לעשות זאת תתפטר”

זמן קצר לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בוושינגטון כי החלטת הממשלה בנוגע להקפאת הבניה לא השתנתה, ויממה לפני פתיחת השיחות הישירות, הגיעו מאות חברי ליכוד הערב לישוב אריאל שבשומרון כדי להשתתף במפגן הזדהות ותמיכה של הליכוד למען ההתיישבות ביהודה ושומרון שארגן יו”ר הליכוד העולמי – ח”כ דני דנון.
 
בין המשתתפים בכנס היו חברי הכנסת ציפי חוטובלי וכרמל שאמה, ראש המעוצה המקומית בית אריה –  אבי נעים, גרשון מסיקה – ראש המועצה האזורית שומרון, ראש מועצת בית אל וראשי מועצות נוספים. השר יוסי פלד הגיע לכנס אך הלך עוד לפני שהתחיל.
 
במהלך הכנס הוקרן “שעון חול” המונה את הזמן הנותר עד תום ההקפאה. לפי שעון החול נותרו עוד מעט יותר משלושה שבועות, שלושה ימים ושלוש שעות.
 
ח”כ דני דנון אמר בכנס “עצם העובדה שתנועת הליכוד נמצאת היום באריאל זו אמירה חשובה. כאשר ארגנו את הכנס, לא האמנו שיהיו כאן שני דברים: הדבר הקטן זה החרם של מיעוט קטן ועלוב שלא מצליח למלא אולם כמו שיש כאן והם מסיתים ומחרימים. הדבר השני שלא ידענו זה שראש הממשלה נתניהו יהיה עכשיו בוושינגטון. אני רוצה לברך אותו על כך שלפני מספר דקות הוא הודיע שב- 26 בספטמבר אנחנו חוזרים לבנות בכל יהודה ושומרון.
 
ב- 26 בחודש נהיה בשומרון ונציין את סוף ההקפאה האומללה. נבנה בכל רחבי מדינת ישראל בלי להתבייש. כשאני שומע את השמאלנים אומרים נחרים את אריאל, זה מתחיל בנו, בליכוד: ברגע שהחלטנו להקפיא – שרטטנו קו, יש שני סוגי אזרחים: מי שגר ביו”ש הוא סוג ב’ שאסור לו לבנות. בהקפאה זו היתה התחלה מסוכנת של סטייה מהדרך, ועליה קפצו אנשים משלום עכשיו. נוודא שהליכוד יחזור למסלול הנכון של ציונות והתיישבות. הליכוד והממשלה טעו, אבל אנחנו חוזרים למסלול ושעון החול כאן מסמן את סוף הטעות”.
דנון פנה לשר הביטחון ברק והטיח  בו להתפטר. “תפקידך הוא לא לנסוע לישיבות חשאיות עם אבו מאזן, תפקידך הוא לדאוג לביטחון תושבי מדינת ישראל, אם אינך מסוגל לעשות זאת אני קורא לראש הממשלה נתניהו לקחת ממך את המפתחות לתפקיד”.
 
 
ח”כ כרמל שאמה אמר בהקשר לחרם השחקנים “אנחנו נפיק לאותם אומנים הצגה שהם יצטערו עליה.” בהקשר ההקפאה שאמה אמר “ההקפאה שהחלה הייתה צעד קשה מנשוא, ברגע שהשעון יגיע לסיום ההקפאה האמינות של ממשלת ישראל תגיע למבחן וראש הממשלה מבין את המשמעויות הללו.”
 
 
ח”כ ציפי חוטובלי אמרה בכנס “האתגר המרכזי שלנו הוא לדבר בשפת הריבונות. כל עוד לא הכרזנו על זה אנחנו אומרים לעולם שזהו שטח מריבה. אנחנו צריכים לייחל להחיל את החוק הישראלי על יהודה ושומרון ושברק לא יהיה ראש ממשלת השומרון. לא ראוי ולא נכון שמי שיקבל החלטות על בניה בארץ ישראל הוא איש ביטחון. זה האתגר הראשון שעלינו להציב לעצמנו כאסטרטגיה. ברמה הטקטית, אני רוצה להציב כיעד לקדנציה הזאת ונבקש מראש הממשלה, ואם צריך שיפקיע סמכויות משר הביטחון, להוציא לפחות 4,000 מכרזי בניה בשנה. אנחנו רוצים לראות מספרים, לא הבטחות ערטילאיות”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אם אשכחך ירושלים…

אריק זיו ויזר

מפגש צעירי הליכוד עם השר דן מרידור וסגנית השר גילה גמליאל

אריק זיו ויזר

מצבת הרב מרדכי אליהו נבנתה ב”גבעות עולם”

אריק זיו ויזר

מבית עבו למירון בל”ג בעומר

אריק זיו ויזר

“רגולציה כמנוף חברתי” בסניף יד אליהו עם השר כחלון

אריק זיו ויזר

אלי גבאי מזמין להכנסת ספר תורה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן