21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

כנס פתיחת תא לביא במרכז האקדמי למשפט ועסקים ר”ג

כמעט מאה איש הגיעו לכנס פתיחת תא לביא במרכז האדמי ברמת גן בהשתתפות אקוניס וגמליאל

אמש (ה) נערך כנס פתיחת  תא לביא במרכז למשפט ועסקים ברמת גן.  תא לביא של הליכוד במרכז נפתח הודות ליוזמתה של  רחלי לוי מצעירי הליכוד. בכנס נכחו כמעט כמאה סטודנטים למשפטים ומנהל עסקים. בכנס השתתפו: גילה גמליאל, סגנית השר לקידום צעירים סטודנטים ונשים במשרד רה”מ , ח”כ אופיר אקוניס יו”ר ועדת כלכלה, גב’ איילה שטרגמן דוברת, השדולה לזכויות הילד ועוד אישי ציבור נוספים.

 

לדברי יו”ר תא לביא רחלי לוי  : “פתיחת תא סטודנטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים בר”ג הינו אירוע תקדימי. בשנים האחרונות ריחפה תרדמת על הסטודנטים במוסדות האקדמיים השונים, דבר אשר הביא למצב של חוסר מעש חברתי ופוליטי …. אל לנו לשכוח כי כסטודנטים יש לנו הרבה כוח לגרום לשינוי חברתי, מדיני וסביבתי ועלינו כחברי התא להוציא מהכוח אל הפועל..”

 

יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס, עמד על חשיבותה של חקיקה צרכנית כחקיקה חברתית. אקוניס סקר את תחומי פעילותה של ועדת הכלכלה והרפורמות המהפכניות שנידונות בה בימים אלה ובהם: פתיחת שוק הסלולר לתחרות, הרפורמה בשוק התקשורת, תקנות החזר מזומן ללקוח ועוד. ח”כ אקוניס הדגיש את החשיבות הרבה שהוא רואה במעורבותם של סטודנטים בפן החברתי והפוליטי וקרא להם להמשיך לפעול ולהשפיע.

 

 

ח”כ גילה גמליאל, סגנית השר הממונה על קידום צעירים, סטודנטים ונשים במשרד רה”מ ומי שבעברה הייתה יו”ר התאחדות הסטודנטים,  עודדה את פעילות התא וסיפרה על דרכה הפוליטית  החל מפעילות כיו”ר אגודת הסטודנטים ועד היום כסגנית השר ופעילותה הפרלמנטארית למען זכויות סטודנטים באשר הם.

 

בין הפעילויות השונות שאותן יעשה התא הוא פעילות למען ילדים בסיכון וזאת ע”י הענקת סיוע משפטי למשפחות ותמיכה לילדים בסיכון. גב’ איילה שטרגמן דוברת השדולה לזכויות הילד  אשר בקיאה בתחום, הסבירה  על מצבם של הילדים בסיכון בישראל והרחיבה אודות הפעילויות השונות של השדולה למען זכויות הילד .

 

אחרי כנס שכזה היד עוד נטויה ואין ספק כי תא לביא במרכז האקדמי למשפט ועסקים בר”ג מביא עימו משב רוח רענן לפעילות נמרצת  פוליטית וחברתית  כאחד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בלי תקציב: שרן השכל גרפה למעלה מ- 3600 קולות

אריק זיו ויזר

הצ”ח “חופש ההתאגדות והביטוי במוסדות להשכלה גבוהה” עברה בקריאה ראשונה

אריק זיו ויזר

כשנוער והסברה נפגשים בליכוד

אריק זיו ויזר

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

תאי הליכוד ועומרי אקוניס – רומן שלא נגמר

אלי חזן

מומלץ:הקליפ של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן