22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

יחיאל לייטר כולנו אבלים איתך

היום, אנו כבולים בצער וביגון בעודנו מנציחים את הלוחמים חסרי הפחד שהקריבו את חייהם בצפון רצועת עזה למען מולדתנו היקרה. ליבנו כבד, אך מלא גאווה עצומה, שכן גבורתם והקרבתם יהדהדו לנצח בדברי הימים של ההיסטוריה הישראלית.בצער עמוק אנו משתתפים באבלו הכבד של חברנו יחיאל לייטר ובני משפחתו. בנפילת בנו רס”ן (מיל’) משה ידידיה לייטר, בן אדמתנו, שבגיל 39 עמד איתן מול מצוקה ונפל בקרב, שירת כמפקד פלוגה בגדוד 697, חטיבה 551 וקודם לכן ביחידת שלדג.

הלווייתו תתקיים היום יום א’ ה- 12.11.23, בשעה 14.00, בבית העלמין בהר הרצל.

יושבים שבעה בבית משפחת לייטר, בכתובת נחשון 2 עין צורים, עד ליום שבת, ה-18.11.

המספר הכולל של חיילי צה”ל האמיצים שלנו שנפלו מאז תחילת המתקפה הקרקעית על עזה הוא 24, ומאז ה-7 באוקטובר המספר עולה ל-339. כל אחד מהשמות האלה, החיים האלה, הגיבורים האלה, הם עדות לרוחנו ללא חת.בזמנים אלה של צער, אנו עומדים יחד, כתף אל כתף, מאוחדים בצערנו, אך נחושים במחויבותנו לאומתנו. אנו שולחים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחות הנשמות האמיצות הללו, ונשבעים לעולם לא לשכוח את הקרבתם. ה’ יקום דמו.

יהי זכרם מעורר בנו השראה, יחזק אותנו וינחה אותנו לעבר עתיד של שלום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של קובי צורף – יועץ ראש הממשלה – בשל פטירת אמו

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערם של ישי ואשר דהן בשל מות אביהם

אלי חזן

למשפחת רודריג מרעננה – אתכם באבלכם

אלי חזן

אבל כבד: אימא של קטי שיטרית נפטרה

אלי חזן

תת אלוף במילואים אבי לאופר הלך לעולמו

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של השר לשעבר אבי דיכטר בשל מות אימו

אלי חזן
דילוג לתוכן