20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

טרור אינטרנטי נגד הימין הישראלי

האקרים אסלאמיים קיצונים פרצו לאתר האינטרנט של ח”כ דני דנון

 

אתר האינטרנט של דנון נפרץ ע”י ” “Moroccan Agent Secret , אשר תקף לפני מספר שעות גם את אתר האינטרנט של נשיא ארה”ב ברק אובמה | במקום האתר של דנון הוצבה תמונה של יד מגואלת ביד:” הבטחה זאת אליך ראש תנועת הליכוד העולמי, ח”כ דני דנון, אנחנו נשרוף אתכם בני ציון” | ח”כ דנון הגיש תלונה באינטרפול: “לא נכנע לקיצוניות האיסלאמית”
יו”ר הליכוד העולמי, ח”כ דני דנון, הגיש תלונה לאינטרפול – המשטרה הבינלאומית, בגין פריצה של האקרים, גורמי איסלאם קיצוניים, אשר מקורם במרוקו לכאורה, לאתר האינטרנט שלו, והצבת איגרת הקוראת להשמיד ולשרוף את “בני ציון”.ארגון ה- “”Moroccan Agent Secret, תקף גם את אתרו של נשיא ארה”ב, ברק אובמה: “גורמי איסלאם קיצוניים מנסים למנוע ממדינת ישראל להגן על עצמה, ומשתמשים בטרור אינטרנטי נגד אזרחי ישראל”, כתב דנון בדבר הפניה והוסיף: “אסור לעבור לסדר היום על מקרים כה חמורים של פריצת אתרים ואיום על אזרחי ישראל – יש למצוא את האשמים ולהעמידם לדין”. דנון אף פנה למשמר הכנסת ולמשטרת ישראל בכדי שיטפלו במקרה בהקדם, ובמקביל צוות האינטרנט שלו פועל להחזרת האתר הקודם.
דנון ספג לאחרונה ביקורת קשה באתרי האינטרנט של העולם הערבי, בגין פעולותיו למניעת כניסתה של ח”כ חנין זועבי לכנסת הבאה, על ידי עצומה אשר צברה את תמיכתם של למעלה מ-25,000 אזרחי ישראל. בנוסף, ח”כ זועבי הגישה נגד דנון תלונה ליועץ המשפטי לממשלה בגין הסתה, וארגון הטרור “החמאס”, בירך על כך באתר האינטרנט הרשמי שלו.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אשת השנה של ליכודניק לימור סמימיאן-דרש

אריק זיו ויזר

הדור הצעיר ממשיך את המורשת

אלי חזן

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

אלי חזן

הליכוד לא תומך במשה ליאון

אריק זיו ויזר

גאווה ליכודית : חיה שמיר היא יקירת העיר תל אביב יפו

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל באופקים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן