23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חלון לחשיבת ביבי לגבי תהליך השלום ב-2001

לכתב ליכודניק לא מובן מה הבעיה בקלטת 2 של נתניהו שפורסמה אצל מיקי רוזנטל. לא נגענו

קטע קלטת ווידיאו ביתי, שהוקלט כנראה בלי ידעתו, מהווה לכאורה חלון למחשבות הפנימיות של ראש הממשלה נתניהו בנושא תהליך השלום.

 

הקטע, ששודר ב-9 ביולי בתוכנית “השבוע עם מיקי רוזנטל”, עכשיו מסתובב באתרי אינטרנט אמריקאיים.

 

בקטע, שהוקלט באמצע 2001, כאשר שרון נחבר לשלטון לפני רק ארבעה חודשים ונתניהו כבר היה ראש הממשלה לשעבר, נתניהו מבקר אצל קבוצת אנשים הכוללת בין השאר את גאולה הרשקוויטס, שאיבדה את בעלה ואת בנה בשני אירועי ירי נפרדים וגם אישה אחרת שאיבדה את בתה לטרור.

 

נתניהו מסכים עם המשתתפים שאוסלו היה אסון ובנוסף מתאר את מטרתו במו”מ עם נשיא ארצות-הברית קלינטון ועם ערפאת כעצירת התהליך.

 

נתניהו אומר שהוא הסכים לוותר על חברון רק תמורת מכתב ממזכיר המדינה של קלינטון, וורן כריסטופר, שבו כתב שרק ישראל תגדיר מהם אתרים צבאיים. לפי נתניהו: “בקעת הירדן, מבחינתי, זה אתר צבאי מוגדר”. בזה, נתניהו אומר, הוא נתן שני אחוזים במקום מאה אחוז.באותו קטע נתניהו אומר בתגובה לטענת המשותפים, שהעולם לא ייתן לישראל להגן על עצמה, ששמונים אחוז מאמריקאים תומכים בישראל ו”הם לא יפריעו לנו”. הוא גם מתגאה ש”אני יודע מזה אמריקה. אמריקה זה דבר שאפשר להזיז אותה בקלות, להזיז לכיוון הנכון.”

 

 

בעיתון הארץ גדעון לוי התלונן על נתניהו במאמרו “תחמניהו”, שבו הוא כותב שהווידאו מציג את “הפנים האמיתיות (והנכלוליות) של בנימין נתניהו”.

 

בהפינגטון פוסט ווושיננגטן פוסט מנחשים שהקטע הזה יכול להטריד את הבית הלבן.אפשר למצוא את הקטע בYouTube

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לבטל את חוק הספרים עכשיו!

Gilad Trugbild

דמוקרטיה בתחפושת

הכתובת כבר על הקיר !

אריק זיו ויזר

באין חזון…

אריק זיו ויזר

חברים,בסיבוב הראשון בבקשה!

אלי חזן

חופש העיתונות, חופש הביטוי או חופש הבימוי? /מאת: איילת גלילי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן