24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צפורה אור טל

חבר’ה, הגדשתם את הסאה

בכל פעם שאני נכנסת לאתר זה אני משפשפת את עיניי מחדש ולא מאמינה למראה עיניי כשאני קוראת את הביקורות השליליות  שמי מכם כותב בקשר  לבחירת עוזריו של יו”ר הליכוד, מר בנימין נתניהו, אם זה בעבר ואם זה בהווה.

ואני שואלת: מאיפה החוצפה הזאת למתוח ביקורת על  הבחירה שעושה  יו”ר התנועה באשר לעוזריו הקרובים, היינו למעגל הראשון  והקטן הסובב אותו.

האם אתם  מצפים שיהיה  ‘משאל עם’ בקרב חברי התנועה במי לבחור כעוזריו הקרובים של היו”ר? שהרי דבר ראשון שצריך להיות בין יו”ר התנועה לבין עוזריו הקרובים הוא כימיה. והאם אתם מצפים להכתיב לו מהי הכימיה הטובה עבורו?

דבר שני שאני משפשפת את עיניי מחדש ולא מאמינה –   הוא למקרא דברי הכותבים החושבים שיו”ר התנועה לא מעריך מספיק את  פעילותם, כפעילי שטח.

לעניות דעתי, כל מי שחש כך, הוא  רדוף אובססיבית  אחרי הכבוד ויש לו אגו מנופח. וכי מה אתם רוצים, שיו”ר התנועה  יחזיק מזכירה במשרה מלאה כדי שתדווח לו  על כל פעיל ופעיל שפקד חברים חדשים? שעשה טלפונים מהסניף להזכיר על קיום כנסים? שהביא שני שכנים שלא חברי הליכוד  לכנס?  שדיבר בשבחו של יו”ר הליכוד? מה אתם רוצים,  שיו”ר הליכוד  ירים טלפון לכל אחד ואחד מכם  ויודה  לו בכל פעם מחדש  באופן אישי על כל פעולה ופעולה שעשה?

האם על זוטי זוטות אתם רוצים שיו”ר התנועה יבזבז את זמנו, מחשבתו ומרצו  כאשר אירן מאיימת להשמיד אותנו; כאשר אחריותו כיו”ר האופזיציה כבדה משל ראש הממשלה, בעיקר בנסיעותיו  ומפגשיו ברחבי העולם לדבר עם ראשי ממשלות באשר לכוונות אירן להשמידנו;  כאשר כל  מעיניו הם החלפת הממשלה הזאת כדי להיטיב עם העם ולהעצים את הביטחון.

לפעמים אני חושבת שאתם מקיימים את המשפט שאוסקר וַיילְד אמר:  שכל אדם הורג את הדבר שהוא אוהב.

לפעמים אני גם  תוהה מה הסיבה שאתם מתנהגים כך, עד שהגעתי למסקנה, כי זה בגלל שבנוסף להיותו כריזמטי, בנוסף לכושר מנהיגותו, לכישוריו  הרבים, לאופקיו הרחבים ולתכונותיו התרומיות, יו’ר התנועה מר בנימין נתניהו  ניחן בדבר נוסף: הוא לא ‘יבש’, הוא לא ‘מרובע’ ויש בו רוח צעירה המעודדת התקרבות אליו – וככזה  אנשים רוצים יותר ויותר את קרבתו ונפגעים מכך שהם לא זוכים ליחס  מיוחד שהם חושבים שמגיע להם על כל דבר ודבר שהם עושים בתנועה.

אבל אתם שוכחים כי פעילותכם בתנועה היא קודם כל לטובת התנועה ולא לטובת יו’ר התנועה.  אז, אנא, אל תהרגו את הדבר שאתם אוהבים.

וכאן אני פונה אליכם –   התעוררו! צבטו את עצמכם!  התעשתו!  האויב הגדול מכולם בפתח ואתם מתעסקים עם שטויות.

הפסיקו עם הפנקסאות שלכם, הטו שכם להצלחתו המוחצת של יו”ר התנועה, מר בנימין נתניהו, בפריימריס של 14.8.2007 כך שנמצא מלוכדים מול התקשורת ומול העם.

דעו, התקשורת מחכה לעשות ‘מטעמים’ מניצחון שלא יהיה מוחץ של מר בנימין נתניהו בפריימריס של 14.8.2007 – אל תתנו לה את התענוג הזה.

ועל כן, בל יעדר איש מתומכי מר בנימין נתניהו מהצבעתו ב- 14.8.2007.  אחוז הצבעה גבוה מבטיח את ניצחונו המוחץ של מר בנימין נתניהו. להזכירכם, ההצבעה היא אלקטרונית, וככזאת ניתן להצביע בכל מקום בארץ, בלי קשר למקום מגוריו של הבוחר. (פרטים נוספים אצל חני, מזכירת המטה  6200283-03   6290453-03   8506366 -052 )

זכרו! לניצחונו הגדול והמוחץ של יו”ר התנועה, מר בנימין נתניהו בפריימריס שב- 14.8.2007 תהיה השלכה גדולה על הצלחת הליכוד בבחירות לכנסת ה-18 ולשובו של הליכוד להנהגת המדינה בראשותו של מר בנימין נתניהו, שלא רק שאין לנו מנהיג טוב ממר בנימין נתניהו בליכוד – אלא שאין טוב ממנו בעם כולו, כאשר המוטיב העיקרי בנושא המדיני-ביטחוני הינו, כדברי יו”ר התנועה מר בנימין נתניהו: לשמר את המירב.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לחוף אגם כנרת – כתבה צפורה אור-טל

אריק זיו ויזר

מעבר לנאומו הנפלא של מר בנימין נתניהו באו”ם

אלי חזן

המלחמה שלא כולה בשדה הקרב

אריק זיו ויזר

כנס שהיה בבחינת אשרי הגפרור

אריק זיו ויזר

השיר: בטחו באלה

אריק זיו ויזר

השבר (שיר טבע)

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן