22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

התכנית הכלכלית של בוז’י כוללת העלאה במיסים

עימות בתכנית “שש עם עודד בן עמי” בערוץ 2 בין חברות הכנסת ציפי חוטובלי מהליכוד וסתיו שפיר ממפלגת העבודה. חוטובלי: “הצגתם תכנית כלכלית ללא כיסוי”

 

 

ח”כ ציפי חוטובלי, סגנית שר התחבורה, התארחה בתכנית החדשות “שש עם עודד בן עמי” בערוץ 2 והתעמתה עם ח”כ סתיו שפיר ממפלגת “העבודה”. בעימות שנערך בשידור חי בין שתי חברות הכנסת אמרה סגנית השר חוטובלי לח”כ שפיר: ” הצגתם תכנית כלכלית אולם לא אמרתם לציבור מניין תביאו 7 מיליארד שקלים כדי שהתכנית תצא לפועל. מוזר בעיניי שמציגים תכנית כלכלית שאין לה כיסוי כספי.


בנוסף, אני יודעת שישנה התנגדות לתכנית הכלכלית בקרב אנשי “המחנה הציוני” כמו חברי הכנסת אראל מרגלית, עמיר פרץ ושלי יחימוביץ. במדינה כמו שלנו אין יכולת לוותר על תקציב הביטחון משום שלפני חצי שנה היה מבצע “צוק איתן” ולחימה מול ארגון הטרור החמאס,ישנה כוננות גבוהה בצפון עקב הנעשה בקרב ארגוני הטרור האיסלאמיים.


במשמרת שלנו החלטנו להעתיק את בסיסי צה”ל לדרום הארץ. ממשלת הליכוד מבצעת ואינה מברברת. אני רוצה להבין כיצד המצע הטרי של “המחנה הציוני” יתבצע בפועל ללא תקציבים אלא אם כן בוז’י הרצוג רוצה להעלאות מיסים”, אמרה חוטובלי.


ח”כ סתיו שפיר הציגה את עמדתה הכלכלית וציינה שהיא מסכימה עם המצע הכלכלי של “המחנה הציוני” וסבורה שיש לבצעו בפועל ולהוריד מעל הציבור את הנטל הכלכלי הכבד המונח לכל בית בישראל”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השנה משריינים : האזכרה לזכרו של ראש הממשלה מנחם בגין

דודו חיים

רוצים לנהל חשבון פריימריז ללא טעויות ? רואה החשבון תומר גוטליב יסייע לכם

אלי חזן

שנה טובה ממבשרת ציון!

דניאל נחמיה

איוב קרא נפגש לשיחה ארוכה עם שגריר הודו בישראל

אלי חזן

החידה השבועית של ליכודניק

אריק זיו ויזר

רשימות המועמדים במחוזות ובארצי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן