21 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
כללי

שיקלי בכנס השמרנות: ״נמשיך לפעול בנחישות כדי להביא להפסקת המימון לאונר”א.”

 בכנס השמרנות שנערך בבריסל השבוע, נפגש השר עמיחי שיקלי עם מנהיגים, חברי פרלמנט ועיתונאים אירופיים ממגוון כלי תקשורת. במהלך המפגשים, שיקלי הציג דו”ח ייחודי שהוכן על ידי משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות, הכולל מידע מקיף על הקשרים בין אונר”א לחמאס. הדו”ח מספק פרטים על מעורבותם של עובדי הסוכנות בפעילות טרור, ועל השימוש במתקני הסוכנות על ידי חמאס.

בביקורו, שיקלי התייחס להופעתו לצד ראש ממשלת הונגריה, ויקטור אורבן, ומנהיג מפלגת הברקזיט, נייג’ל פרג’, באומרו: “הייתה לי הזכות לקחת חלק באירוע בבריסל, לשאת דברים לצד ראשי מדינות ומנהיגים בולטים. הציבור האירופי חייב לדעת כיצד כספי המיסים שלו מנוצלים, ומקבלי ההחלטות חייבים להבין את ההשלכות. נמשיך לפעול בנחישות כדי להביא להפסקת המימון לאונר”א.”

הכנס נדחה שלוש פעמים בשל לחצים מצד השמאל הרדיקלי ומהאסלאם הקיצוני, נפתח אתמול ונעצר לאחר מספר שעות על ידי המשטרה בשל חשש לשלום הציבור. לאחר מאבק בהחלטת העירייה, הכנס נמשך כמתוכנן.

במהלך נאומו, שיקלי טען כי “המתקפה על הציונות, הזהות הקולקטיבית של העם היהודי, מגיעה משני כיוונים: האסלאם הפוליטי הרדיקלי והשמאל הפרוגרסיבי. אף שהמניעים שלהם שונים, שניהם חותרים לשלטון טוטליטרי ולדיכוי חופש הפרט.

המנהיגים התומכים בישראל עושים זאת בשל הערכים המשותפים לנו: האמונה בקדושת חיי האדם, חשיבות המשפחה והקהילה, וחשיבות החירות. אלו ערכים נצחיים שיחזיקו מעמד מול אתגרים כמו הג’יהאדיזם, המקדם את המוות, והפרוגרסיביות, שמקדמת חוסר.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בצפת

אריק זיו ויזר

אושרה בטרומית: הצע”ח לקביעת יום זיכרון ממלכתי לרה”מ לשעבר מנחם בגין ז”ל.

מערכת ליכודניק

יחידת 101 של הליכוד

מערכת ליכודניק

בית הדין של הליכוד השתגע

הרויזיוניסט

משחק לזכרו של מיכה גולן

הרויזיוניסט

“פענוח מבול אל-אקצא: תגמול על סולימאני או סכסוך עמוק יותר?”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן