21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את שלומי וריאט

מתוך חוברת ליכודניק לראש השנה

שלומי וריאט, בן 35, גדל והתחנך בעיר עפולה והינו אחד מהאנשים המבטיחים ביותר בתנועת הליכוד. אישיות בולטת בעשייה הציבורית וכבר הספיק לרשום לזכותו הישגיים משמעותיים בתפקידיו השונים.

שלומי וריאט אשר עשה כברת דרך מתחילת דרכו בנוער הליכוד בעפולה אל תפקיד מפתח בממשלה הנוכחית כיועץ בכיר לשר הבריאות, יולי אדלשטיין, במיוחד בתקופה מורכבת שכזו.

וריאט מגלם היטב את שורשי הליכוד, פעיל חברתי וציבורי שעשה את המסלול הארוך מחלוקת פליירים בצמתים וכיכרות העיר, המשיך בייסוד “הדור הצעיר בליכוד”. בזמן לימודיו לתואר ראשון במדע המדינה ומזרחנות, הפיח חיות בפעילות תאי לביא הארצית והוביל את תא הסטודנטים שלו לניצחון מוחץ באוניברסיטת חיפה. עם סיום לימודיו, המשיך וריאט לתפקידי מפתח בממשלה ובכנסת. שירת כיועץ פוליטי בכיר ומנהל לשכתו של השר מיכאל איתן, ראש מטה מוניציפלי בכפר סבא בבחירות 2013, עוזר לסגן שר החוץ זאב אלקין ועד לא מכבר כיועץ פוליטי וקשרי חוץ עבור יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין.

הרשתות החברתיות וכל מי שזכה לעבוד לצד וריאט יעידו כי הוא שם בראש מעייניו את נושא ההסברה וקידום ישראל בעולם. יתר על כן, הוא אף משקיע בצמצום הפערים בין הפריפריה והמרכז על ידי הקמת פרויקטים חינוכיים, מתוך ראייה כי השקעה בחינוך והצעירים הם הערובה היחידה לחברה ישראלית משגשגת.

ללא ספק, דווקא בימים אלו, כשתנועת הליכוד ומדינת ישראל כולה עומדים בפני אתגרים גדולים, חשוב שנדע לסמן את העתיד ולהצביע על רוח חדשה ורעננה. שלומי וריאט הינה דוגמא מצויינת אשר ממחישה שוב, כמו בעבר, כי תנועת הליכוד היא לא רק מפלגה פוליטית אלא חממת גידול אשר מצמיחה מתוכה את הדור הבא ומהווה בית אידאולוגי, לאומי וליברלי.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מאחל ליהודה גליק החלמה מהירה

אלי חזן

קרא : “לפגוע בראשי הנחש”

אלי חזן

Support Fidesz – The Historical Imperative

Eli Hazan

הדור הצעיר למען פולארד

אלי חזן

מוטי אבנר ואלי המאירי חוגגים יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ליכוד חברתי בלי בגין וזבוטיסקי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן