21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“המכרז יאפשר לצרכן לקבל אינטרנט מהיר יותר במחיר זול יותר”

הוועדה לבחירת משקיע לחברת התקשורת משרד התקשורת, החליטו על ביצוע שינויים בתנאי הליך הבחירה, אשר עתידים לשפר משמעותית את אטרקטיביות מיזם התקשורת.

 

 

 

במהלך הימים הקרובים, יוצגו השינויים בהליך לארבע קבוצות הנרשמים להליך הבחירה. בתחילת השבוע הבא מתכננת הוועדה לקיים מפגש עם הקבוצות לצורך הצגה מפורטת של השינויים, מענה לשאלותיהם והבהרות נוספות.

 

ארבע קבוצות הנרשמים להליך הינן:

קבוצה משותפת של חברת רפק תקשורת ותשתיות בע”מ, העוסקת בעיקר בתחומי התקשורת והתשתיות, וחברת טריפל M תחנות כוח בע”מ, שהינה חברה פרטית.

חברת באטם  (BATM) תקשורת מתקדמת בע”מ, העוסקת בתכנון ובייצור של פתרונות תקשורת ונתונים על פס רחב, המיועדים לתת מענה לצרכים של ארגונים גדולים, תאגידים וספקי תקשורת.

חברת Viaeuropa משוודיה שבראשות איש העסקים ג’ונאס בירגרסון, העוסקת בתחום הסיבים האופטיים בשבדיה ובעולם.

וחברת אלביט מערכות יבשה ותקשוב בע”מ העוסקת בתחומי התקשורת לרבות כמפתחת וכאינטגרטור בתחום הרדיו הצבאי, השו”ב והתקשוב הצבאי, ובעלת ניסיון בהקמה ותפעול של חברת FTTB בחו”ל.

 

מיזם התקשורת

הממשלה וחברת החשמל הודיעו על הליך לבחירת משקיע לחברת התקשורת החדשה, במסגרת הודעה משותפת ב-9 לאוקטובר 2011, במסיבת עיתונאים בהשתתפות  שר האוצר – ד”ר יובל שטייניץ, שר התקשורת – משה כחלון ושר האנרגיה והמים – ד”ר עוזי לנדאו.

חברת התקשורת תספק תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים, תשתית זו תאפשר התקשרות אינטרנט המהירה פי 10 ויותר מזו הקיימת כיום בישראל.

המיזם יסייע בקידום הכלכלה, החינוך, הבריאות, הטכנולוגיה והחברה במדינת ישראל. כמו כן, יסייע בקירוב הפריפריה למרכז, באמצעות מהפכה טכנולוגית של תקשורת בפס אולטרה-רחב בפריסת ארצית.

חברת החשמל, בשיתוף עם המשקיע, תקים חברת תשתיות תקשורת נוספת בישראל, אשר תהיה בשליטת המשקיע.

השלב הבא בהליך הבחירה הוא שלב הגשת ההצעה הבסיסית בהתאם לנוהל הבחירה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין פועל נגד העוול של רואבי

אריק זיו ויזר

השר יוסי פלד בסיור בחברון

אריק זיו ויזר

השלום והחינוך מרוסקים ע”י יולי תמיר ושלום עכשיו

אריק זיו ויזר

סוף עידן בלשכת נתניהו : גיל שפר יוצא לדרך חדשה

אלי חזן

השר פלד בחשיפה לשומרון

אריק זיו ויזר

השר סער מחזק את הערכים – מתוך “הארץ”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן