22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ד”ר עמנואל נבון בסניף הליכוד בנתניה: “בית לא עוזבים –במיוחד בחברון”

ד”ר עמנואל נבון, המועמד המוביל על משבצת העולים ברשימת הליכוד לכנסת ה- 19, התארח בסניף הליכוד בנתניה ביום רביעי (4 באפריל) יחד עם סגן ראש הממשלה, השר משה (בוגי) יעלון להרמת כוסית לקראת חג פסח.

 

 

 

בדברים שנשא מול הפעילים, שיבח ד”ר נבון את השר יעלון על אומץ לבו ועל יושרו, ויחד עם זאת הביע צער וכאב על פינוי “בית המכפלה” בחברון.

 

“בית לא עוזבים” צטט נבון באופן סטירי את ראש האופוזיציה החדש.  “עד כמה וכמה בחברון, עיר האבות.”

 

ד”ר נבון טען כי האסמכתא לבעלות בבית המכפלה בחברון נמצאת בתנ”ך, שהרי אברהם אבינו קנה את מערת המכפלה בכסף מלא.  הוא גם הזכיר כי בני ישראל ייצאו מעבדות לחרות רק לאחר שצבעו את משקוף בתיהם עם דם קורבן הפסח.

 

“האם נראה לכם שהקב”ה היה זקוק לסימן כזה כדי לדעת אלו בתים לא להכות במכת הבכורות?”  שאל.  “וודאי שלא: הסימן הזה היה מיועד למרצים ולבני ישראל עצמם: הוא הראה והוכיח כי בני ישראל לא חששו לשחות את האליל המצרי.  במעשה זה, בני ישראל הראו כי אינם פוחדים מן המצרים ושהם בוטחים בהקב”ה.  רק אז היו ראויים לחרות.”

 

ד”ר נבון טען כי כל עוד ויהודי לא יוכל לקנות בית בחברון, החרות שלנו תהיה חלקית בלבד.  “כמו בני ישראל בזמן יציאת מצרים” הוסיף נבון “אנחנו נהיה ראויים לחירות אמיתית רק כשנעמוד באמונתנו וכאשר לא נחשוש מן הגויים.  ועמידה באמונתנו היום לא באה לידי ביטוי על ידי צביעת משקוף הדלת עם דם של קורבן, אלא באמירה חדה וברורה לעולם שזו ארצנו, ולפנות את אומות העולם לפירוש של רש”י על הפסוק הראשון בספר בראשית.”

 

ד”ר נבון הוסיף כי הוא תמיד מרגיש בבית בסניף הליכוד בנתניה.  “הרי נתניה היא העיר הצרפתית השלישית בעולם אחרי פריס ומרסיי” אמר.  “יש יותר מ 200,000 עולים ממוצא צרפתי בארץ, והגיע הזמן לייצג אותם במשבצת העולים –לא רק מכיוון שמגיע להם אלא גם מכיוון שהדבר יוסיף לפחות שלושה מנדטים לליכוד.”

 

השר יעלון, שסיפר סיפור מרגש על משפחת אשתו (שאף היא ממוצא צרפתי) בזמן השואה בצרפת התייחס לד”ר נבון כ “המועמד שלנו” ומתח אף הוא בקורת על שר הביטחון בעניין פינוי בית המכפלה בחברון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי: גם ביבי התנגד ל”תוכניות ההקפאה-2″ לפני חודשיים

אריק זיו ויזר

מירי רגב בביקור בטבריה: “אמשיך להלחם למען שמירת ערכי הליכוד.

אריק זיו ויזר

הדלקת נר חנוכה בשכונת התקווה

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן

צעירים לנתניהו: שינוי החוקה יביא אסון על הליכוד!

אריק זיו ויזר

הרהורים בעיתות מלחמה /מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן