21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד כללי

דרכו השנויה במחלוקת של ניסים ואטורי בכנסת ישראל

השפעת אורן חזן ונפילה פוליטית אפשרית

 למידה ממנטור

הקריירה הפוליטית של ניסים ואטורי עוצבה לא רק על ידי חוויותיו בתנועת הנוער בית”ר וההשתייכות שלו למפלגת הליכוד, אלא גם על ידי הקשר שלו עם אורן חזן, דמות שנויה במחלוקת נוספת בפוליטיקה הישראלית. ואטורי שימש כעוזרו של חזן, הידוע בהצהרותיו ובמעשיו הפרובוקטיביים. ייתכן שגישתו של ואטורי לפוליטיקה ולתקשורת הושפעה מהנטייה של חזן לעורר מחלוקת.

השפעת הפרובוקציות על עתידו של ואטורי

בעוד שמעשיו הפרובוקטיביים של ואטורי זכו לתשומת לב תקשורתית, הם עלולים גם להשפיע לרעה על הקריירה הפוליטית שלו. הוא מסתכן בניכור עמיתיו במפלגת הליכוד, כמו גם הבוחרים הרחבים יותר. כתוצאה מכך, ואטורי עלול לעמוד בפני מאבק קשה בבחירות הבאות, עם פוטנציאל להדחה ממפלגת הליכוד. ההשלכות של התנהגותו השנויה במחלוקת עלולות בסופו של דבר להוביל לסיום מוקדם של מסעו הפוליטי.

בהערכת הקריירה של ניסים ואטורי, ניכר שהפוליטיקה היא לעתים קרובות תרגיל איזון בין אמונה אישית לאחריות ציבורית. מסעו של ואטורי בנוף הפוליטי הישראלי התאפיין באופיו הבוטה ובמחלוקות שצמחו ממנו. ייתכן שהקשר שלו עם אורן חזן והשפעת הטקטיקות הפרובוקטיביות מילאו תפקיד בעיצוב גישתו לפוליטיקה. עם זאת, אסטרטגיה זו כרוכה בסיכונים, ועתידו של ואטורי במפלגת הליכוד ובכנסת נותר לא ברור. בין אם רואים את התנהגותו כרענון של גילוי לב או כהפרה של כללי הנימוס הפוליטיים, השפעת דבריו ומעשיו ממשיכה להדהד בכנסת ומחוצה לה. ככל שהגאות הפוליטית משתנה, כך גם התפקיד שואטורי ממלא בהם. ייתכן שעתידו בפוליטיקה הישראלית יהיה בלתי צפוי כמו עברו, אך ללא ספק גם מבקריו וגם תומכיו יעקבו אחריו מקרוב.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הטרמפיסט מערד

הרויזיוניסט

יום הולדת לעידן פרץ – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

הנה באה ראשת הממשלה

אריק זיו ויזר

בטירת הכרמל צומח פרי מובחר

אלי חזן

הצהרת התמודדות לכנסת במחוז דן

אריק זיו ויזר

קרא ממשיך להתנגד לאיחוד

אלי חזן
דילוג לתוכן