24.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

טיבי העליב את אביבי

טיבי ממשיך במסורת החמאס, כזכור הנאצים מחמאס דעאש, קראו לנרצחים בקיבוץ בארי מתנחלים, כך זה היה בעימות מול צמרת אביבי.

היום (שני) בוועדת הכספים של הכנסת, תקף ח”כ אחמד טיבי את סגנית נשיא ארגון העצמאים צמרת אביבי כאשר כינה אותה במהלך דיון ״חצופה״, לאחר שתיקנה את ח”כ חטיב יאסין כי יש לכנות את השטחים המיושבים ביהודה ושומרון ״התיישבויות״ ולא ״התנחלויות״. זאת, לאחר שטענה שמטפחים את ההתנחלויות על חשבון המגזר.

בעקבות כך, מהומה פרצה בוועדה כאשר שאר החכ״ים הערבים החלו לתקוף את האורחת ולהשתלח בה. האירוע החל כאשר במהלך דיון על חובות אבודים מול הרשות הפלסטינית, בוועדה הגיעו ח”כ אחמד טיבי וח”כית אימן חטיב יאסין שמחו נגד התאמות התקציב שנעשו בחברה הערבית על רקע מלחמת חרבות ברזל.

בתגובה לדברים מסרה צמרת אביבי: “לא יעלה על הדעת שח”כים הללו יהלכו מורא על אורחי הוועדה. אמנם זכותם המלאה של חברי הכנסת להלין על הקיצוצים בחברה הערבית אבל האופן בו הדברים מדובררים גרמו לי אישית לחרדה. האופן בו תקף אותי ח”כ טיבי בכזו רשעות ושנאה- גרמה לי להבין שמי שמטיף לנו מוסר סבור שהוא מכהן בפרלמנט העזתי ולא בפרלמנט הישראלי״.

ואכן זו איננה הפעם הראשונה שחבר הכנסת אחמד טיבי מרשה לעצמו להשתלח בקולגות ובדמויות שונות בשפה לא מכבדת ופוגענית. ואכן, רק ב-8 לינואר האחרון כינה את חבר הכנסת עידן רול ״אפס״. כמו כן, ב-30 בדצמבר צעק על חברת הכנסת קטי שטרית במילים ״סתמי את הפה שלך״.

עוד, ב-18 במאי 2022 כינה במקרה אחר את ח״כ מירב בן ארי ממפלגת יש עתיד ״חלאת אדם״. ב-15 באוגוסט 2021, צעק על חייל גולני במילים ״עוף לי מהעיניים פרחח וחצוף״, לאחר שניצל את חסינותו לעשות פרובוקציות מול חיילי צה״ל.

 זאת, בנוסף לעוד ועוד מקרים שמעידים על דפוס בעייתי מצד חבר הכנסת טיבי שמצריך צעדים משמעתיים מצד הגורמים האמונים, לרבות הנהלת המשכן. שכן, ביקורת נשמעת לא פעם על הסגנון המושמע בין כותלי המשכן. מה שלטענת המבקרים פוגע במידה לא מבוטלת במעמד הכנסת בעיני הציבור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היהודים ניצחו את הישראלים

אלי חזן

הצוק(ית) של הליכוד באירוע חנוכה

עינר אביב

לשכת העקרבים

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת, יריב לוין, בביקור בסניף מעלה אדומים

דניאל נחמיה

ברכות ללירן שצ’וקין – יועץ תקשורת הנכנס לח”כ ואטורי

דניאל נחמיה

מאחורי הקלעים לקדמת הבמה: מני אסייג במופע סטנד אפ חושפני

רועי אזולאי
דילוג לתוכן