23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

גפסו : “לעולם לא יוקם בית ספר ערבי בנצרת עילית”

בשמאל הישראלי לא יאהבו את דברי ראש עיריית נצרת עילית אבל הם מוזמנים לבקר בעיר לוד ולראות מה קרה שם. חורבן. תשאלו את תושבי העיר

 

בסרטו שפורסם ברשת ה – YOUTUBE מבהיר ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו (ליכוד), כי “לעולם לא יוקם בנצרת עילית בית ספר ערבי”. הדברים באים לאחר עליית הנושא על סדר היום. יש להזכיר כי בעיר מתגוררים תושבים ערביים. 

http://www.youtube.com/watch?v=fQFCWP-N-wo&feature=g-upl

 

ראש העיר לא ביקש למנוע מהתושבים הערביים לימודים בבתי ספר ובסאב טקסט של דבריו ניתן להבין כי הוא מבקש לתת להם מעמד שווה אבל בתוך בתי הספר הממלכתיים. 

 

יש להניח ויהיה זה כל כך צפוי שתגיע עליו ביקורת מהשמאל הישראלי הלוקה בצביעות לא נגמרת אבל במקרה הזה ראוי כי אותם מבקרים יסעו לעיר לוד ויחוו במו עיניהם את אשר הם קוראים מעת לעת בתקשורת הארצית. רצונו הטוב של ראש העיר לשעבר של לוד, מקסים לוי ז”ל, לתת לערבים מעמד שווה הוביל לחורבנה של העיר. ממש כך. ומי שלא מחבב את האמרות הללו הרי שזה חבל. 

 

גפסו מוכיח אומץ והוא לא מהסס להגן על העיר שלו מפני חורבנה. יש לקוות שהדבר יבוא לידי ביטוי בקלפי. יש לזכור כי גפסו ניצח ברשימה עצמאית לאחר עשרות שנים בהם שלטה מפלגת העבודה בנצרת עילית והוא הפך את העיר מעיר אדומה לחלוטין לעיר כחולה לבנה באופן מובהק. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כוננות מר”ן ברעננה

אלי חזן

רעננה : חם מאוד בקיץ בבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן

ברעננה שוקדים על זכרו של גנדי

אלי חזן

שהקומבינטורים לא יגנבו לנו את העיר

אלי חזן

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן