24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

גלעד שליט ואנחנו-העסקה לשחרורו

בעד ונגד ואלטרנטיבה לשחרורו של גלעד

המשא ומתן אשר מתקיים כעת  איננו משא ומתן לשחרורו של גלעד שליט אלא משא ומתן על המחיר המינמלי של החטיפה הבאה.אין לנו את הפריבילגיה לשחרר אסירים או בכלל לתת משהו בתמורה לחייל חטוף.שכן,אם כל הצער שבדבר עסקה רק תפגע בנו:1)עסקה תפגע במשפחות השקולות שאיבדו את יקיריהם בגלל אותם מחבלים שעתידים להשתחרר מהכלא.2)זה יעודד את הטרור-עידוד הטרור שווה עוד פיגועים ועוד חטיפות

מה המחבל עלול להפסיד?אז הוא ירצה לעשות פיגוע טרור/חטיפה/או כל דבר אחר.במידה והוא יהרג על ידי צהל או יצליח להתאבד-הוא יקבל את 72 הבתולות שלו.אם הוא יתפס-הוא יכנס למלון “רמלה איילון” ישב שם כמה שנים,על הדרך ילמד על חשבון המדינה ואז כשהוא יסיים לפחות תואר אחד הוא ישוחרר בעסקת חילופים.אז מה כבר יש לו להפסיד?

מן הצד השני,

תנסו להכנס לנעלי משפחה שקולה.תארו לעצמכם שחס וחלילה קרוב משפחה נהרג בפעולת טרור ומצליחים לתפוס את האחראי לכך,מכניסים אותו לכלא לכמה שנים,ואז פתאום הוא משוחרר בעסקתך שבויים,איך הייתם מרגישים?

לסיכום:נכון עושה ראש ממשלתנו שהוא לא ממהר לשחרר אסירים,זה היה זאב ז’בוטינסקי אשר אמר “הפקר דם ונפש למען ההוד הנסתר”..ולפי דעתי כך אכן פועל ראש ממשלתנו היקר,הוא רואה את האחריות שלו על כל העם ולא רק על החייל החטוף.הוא רואה את התמונה הכוללת ורואה איך התקפלות לטרור רק תפגע בנו.

מה שכן אפשר לעשות לפי דעתי:בשלב הראשון:להשוות את תנאי האסירים לתנאי גלעד-אצלנו הם זוכים ביחס חם:לומדים על חשבון המדינה,זוכים לביקורים של קורביהם וזהו רק קצתה הקרחון.לעומתם,גלעד לא זוכה אפילו לביקור של הצלב האדום.בשלב השני:להסביר בפשטות שאנחנו לא משחררים אסירים.ובשלב השלישי והאחרון (כמובן על פי שיקולי מערכת הביטחון):שחרור בכח.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הוא נולד לכך

דביר זיו

אקוניס לוואלה! : ישראל צריכה עוד בגין

אריק זיו ויזר

חובבי ציון החדשים – העצב הכואב של השמאל

אריק זיו ויזר

בדרכה של מפ”ם: שלי יחימוביץ ושקיעת מפלגת העבודה

אלי חזן

האסון הנורא בכרמל – מסקנות ולקחים

אריק זיו ויזר

שלטון החוק ועליונות המשפט

זאב בן יוסף
דילוג לתוכן