20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

גאים מול הרוסים

חברי “גאווה בליכוד” הפגינו במוצ”ש האחרון מול שגרירות רוסיה אשר בתל אביב יחד עם חברים רבים מתוך הזדהות עם קהילת הלהט”ב ברוסיה ובמחאה על המדיניות הממשלתית הנפשעת והרצחנית כנגד הקהילה. החברים, שהראו נוכחות מרשימה ובולטת, קראו להחרים את אולימפידת החורף העתידה להתקיים בסוצ’י אשר ברוסיה.
ברוסיה מתחולל בחודשים האחרונים מפגן שנאה אלים ורחב כנגד קהילת הלהט”ב, אשר מתבטא, בין השאר, בחוקים לאיסור ‘הפגנת תעמולה’ הומו-לסבית ועד מסעות התעללות של ארגונים ניאו-נאצים בנערים מן הקהילה, שגבו עד כה שני קורבנות.
“רדיפת הקהילה הלהט”בית בכלל, וההומואים בפרט, ברוסיה אינה מאפשרת לנו, כישראלים וכיהודים לעבור לסדר היום”, מציין ד”ר אוון כהן, יו”ר “גאווה בליכוד”. “עמנו, שידע רדיפה מהי, ש”קצר” את פירות ההתרפסות כלפי גרמניה הנאצית בשנות ה30 של המאה שעברה, אינו יכול לנהוג באדישות וברפיסות כלפי צעדי משטרו של פוטין. אנחנו נוקטים עמדה מוסרית וצודקת מאין כמותה בסוגיה, וקוראים לקברניטנו לנקוט צעדים כדי להביע את שאת הנפש שלהם מהקורה ברוסיה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ורד חזן על האוזר : עקביות

ליכודניק

בדרך לרעידת אדמה פוליטית?

אריק זיו ויזר

מתגעגעים לאוסנת מארק

עינר אביב

איוב קרא מכריז עם הגעתו ארצה מביקור בברזיל: ” אני תומך ברובי ריבלין לכס נשיאות המדינה ומקווה לבחירתו”

אלי חזן

ריבלין נבחר לאביר איכות השלטון

אלי חזן

יום הולדת לצח נחמני – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן