22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

“בריאותנו בידיים טובות” הרב ליצמן, האדם הנכון במקום הנכון /מאת:אמין זאהר- עוספיה

עם פרסום הידיעה על מינויו של הרב ליצמן לסגן שר הבריאות בתפקיד שר, פרצה לה מחאה רבתית בכלי התקשורת ובקרב פוליטיקאים ואנשים רבים אחרים ובמיוחד אנשים ממשרד הבריאות. כמעט בכל יום מתפרסמות כתבות ודעות על המינוי.
במדינתנו הקטנה , ההשמצות והזלזול באנשים “השונים” הן לא הגיוניות וסתם פוגעניות. אנחנו בישראל חיים ושופטים אנשים “על סטיגמות” ושמועות ואיננו מוכנים לקבל באהדה את השונה.

מהיכרותי לאיש , הרב יעקב ליצמן הוא המינוי הכי מתאים למשרד הבריאות בתקופה זאת. בשנים האחרונות משרד הבריאות סבל מבעיות רבות ולא היה מי שיטפל בהן מן השורש. לא פלא שרוב חברי הממשלה הנוכחית סירבו לנהל אותו.

כל המוחים והמשמיצים את המינוי לא בדקו מה יכולות האיש ומה ניסיונו , רק התייחסו מי האיש ומאיין הוא הגיע ואיך הוא מתלבש ואיך נראית הופעתו החיצונית, זאת הטעות שלהם.

להזכיר לכולם , הרב ליצמן שימש יו”ר ועדת הכספים הרבה שנים וניהל אותה ביד רמה במקצועיות , במיומניות ובאנושיות. כל מי שבא במגע איתו הן מתוך הכנסת וממשרדים הממשלתיים השונים ,והן מחוצה להם יודע מה היכולות של האיש ומה כוחו.

לרב ליצמן יש יתרון על כל האחרים מפני שהוא בקיא בהתנהלות וועדת הכספים שבראשה עומד ח”כ הרב משה גפני מסיעתו של ליצמן זה מצד אחד , ומצד שני הוא בקיא מאוד בהתנהלות משרד האוצר ופקידיו. הם לא יכולים “למכור לו לוקשים” , לא יכולים להוביל אותו שולל. ליצמן איש חזק ,עקרוני ועקבי מאוד .

בכדי להיות מנהל ומנהיג לא צריך תואר אקדמי , תואר ותעודות שונות לא עושות את המנהיג והבן אדם , ההיפך הוא הנכון. ליצמן הוא מנהג , מנהל ובראשונה בן אדם.

עובדי משרד הבריאות על כל דרגיהם ודרגותיהם ייהנו ממנו ” יש להם כתובת ויש להם אבא” , כמו כן החולים קבלו במינוי זה ,כוח רב ונציג אנושי נאמן אשר לא יוותר על שירותם ועל הטיפול המסור בהם. רק איש מאמין יירא שמים יכול ומסוגל לשרת בני אדם בצורה נאמנה ומסורה הוא לא יפקיר את ציבור החולים, זאת מחויבות אנושית המעוגנת בכל הדתות . אני בטוח שאותה “קשישה מהפרוזדור” מתקופת כהונת ברק כראש ממשלה, סוף סוף לאחר שנים רבות

של שהיה ” בפרוזדור” היא תזכה לזכות לקבל מיטה חמה בחדר בבי”הח.

נכון הוא שאצל ליצמן אין מקום “למאעכרים” ולשדלנים למיניהם, עובדה זאת מדאיגה אותם וטוב שיהיה כך. הלשכה שלו תהיה נעולה בפניהם. הם לא יסתובבו לו ” בין הרגלים” . הוא בא לשרת את כלל אזרחי ישראל ולא רק קבוצות מיוחסות הנתמכות ע”י שדלנים ו”מאעכרים”. היתרון הכי חשוב של ליצמן שאינו מחפש ו/או לא יחפש לעשות הון פוליטי מתפקידו כמנהל משרד הבריאות. הוא לא יחפש ” קולות” בכדי לזכות בבחירות הבאות. הוא יבצע עבודה נקייה מפוליטיקה , עבודה טהורה למען כלל הציבור בישראל.

יש לאחל לו הצלחה , כי בסופו של דבר כולנו נהנה מהיותו שר הבריאות



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשמים מכנס עם ח”כ אופיר אקוניס בסניף צפון מזרח תל-אביב

אלי חזן

איציק דדוש : “לבטל את המע”מ עבור תשלומים לחברת החשמל”

אריק זיו ויזר

מיוסי שבהרצליה באהבה

אלי חזן

האם גבי קדוש יתמודד לראשות העיר באר שבע ?

אלי חזן

ברכות לבביות לליכודניקים ברעננה

אלי חזן

איילת שובי הבייתה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן