22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שרת התרבות והספורט איחדה את סניף הליכוד בעפולה

שרת התרבות והספורט לימור לבנת הגיעה לכנס תמיכה בעפולה בו נכחו ראשי רשויות של הליכוד, סגנים, חברי מועצה ופעילים בולטים מכל אזור הצפון.

 סניף הליכוד בעפולה לא נראה כבר שנים ארוכות מאוחד כפי שהיה בשבוע שעבר. הסיבה לאיחוד (הזמני?) הייתה ביקורה בעפולה של שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, שזוכה לאהדה רבה בעפולה והסביבה. את המפגש שנערך בביתו של יורם עובדיה כיבדו כל בכירי הליכוד באיזור הצפון החל מראש עיריית נצרת עילית שמעון גבסו, ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי,  וכן ראשי רשויות נוספים כגון רוני כהן ראש מועצת יבנאל, וראש מועצת מרום הגליל עמית סופר. אך מי שבלטו יותר מכל היו דווקא אנשי סניף הליכוד בעפולה שסובל שנים ארוכות מקרעים בשורותיו וזכה להתאחד, ולו לערב אחד, לכבוד בואה של השרה. בין הבאים אפשר היה למצוא את מנכ"ל הליכוד גדי אריאלי, סגן ראש עיריית עפולה ראובן יוקלר, חברי המועצה אבי לוי, יוסי לוי, ופעילים רבים נוספים וביניהם אופיר טוביאנה, ישראל בר אילן, משה מורד וכן יו"ר הסניף רמי טייב שניהל את הערב ביד רמה. בין הדברים שנאמרו על ידי הפעילים עלה נושא אחד עליו כולם הסכימו – שבכוחם להחזיר את השרה לבנת למשבצת הגברת הראשונה של הליכוד, כי שם הוא מקומה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מעמד האישה בסער

אלי חזן

גולת הכותרת של גילה גמליאל לציבור הצעירים

אריק זיו ויזר

יום השואה התשע"ב בסימן להספיק כל עוד אפשר

אלי חזן

השר דן מרידור: "הפיוס הפלסטיני – מכשול לשלום"

"נשנה את המצב שבו אזרחים ותיקים לא מודעים לזכויותיהם"

אריק זיו ויזר

השר גלעד ארדן : המדינה תקבל הון רב מהמפעלים בים המלח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן