18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

השאלה שעליו לשאול עצמו היום כל אזרח מדינת ישראל

האם את או האם אתה מוכנים לחיות במדינה בה התקשורת באמצעות משפטי השדה שעורכת בשנים האחרונות ע”י יצירת דעת קהל עוינת , תקבע מי יהיה מנהיגי המדינה ?

לאור התנהלות התקשורת, ויצירת דעת קהל עוינת במשפטי שדה תוך שטיפת מח תקשורתית , ולאור התנהלות רשויות שלטון החוק , הן בפרשת הנשיא קצב , הן בפרשת ניצב בר לב – מינוי מפכ”ל המשטרה, והן פרשת האלוף גלנט – מינוי הרמטכ”ל , השאלה שעליו לשאול את עצמו היום כל אזרח מדינת ישראל היא :

 

האם הוא מוכן לחיות במדינה בה התקשורת באמצעות משפטי השדה שעורכת בשנים האחרונות ע”י יצירת דעת קהל עוינת , תקבע מי יהיה נשיא המדינה, מי יהיה ראש הממשלה , מי יהיו חברי הכנסת , מי ימונו לשופטים , מי ימונה למפכ”ל המשטרה ומי ימונה לרמטכ”ל הצבא , והיא שגם תשפוט ותחרוץ גורלות אדם לשבט או לחסד, תשפיע ותטיל מורא גם על שופטים כפי שהודה בעבר כבוד השופט המחוזי  ( בדימוס ) שלי טימן באחד מהראיונות עימו  ותרמוס בדרך גם את כבודו של האדם , את שמו הטוב ואת חזקת החפות הבסיסית , וכל זאת מבלי שתינתן לכל אדם הזכות הבסיסית בכל משטר דמוקרטי למשפט צדק ולהליך משפטי טהור והוגן ?

 

בקרוב יפורסם אי”ה המאמר המשפטי והציבורי הנוקב ביותר שאני יושב על כתיבתו בעניין זה ואני יכול להבטיח כי לא יעשה הנחות לאיש שכן מדינה בה נמנעת האפשרות לנהל משפט צדק טהור וזך מכל השפעה חיצונית כאשר זכויות חפים מפשע , חשודים ונאשמים שטרם ניתן בעניינם פסק דין חלוט ( דהיינו שאין עליו אפשרות ערעור ) נרמסים בחוצות העיר ואין פוצה פה , סופה חלילה אנרכיה ופגיעה בסדר הציבורי , דברים אשר לא יכירונו במדינה דמוקרטית וכמו שהתבטא שופט העליון אדמונד לוי בפסק דינו בפרשת הנשיא קצב מהווים סכנה לא פחות חמורה לדמוקרטיה ולביטחון מאשר סכנות אחרות שמונחות לפתחנו. .

 

במדינתו פנימה יהיה הצדק השליט העליון השליט גם על שליטיה . מנחם בגין ז”ל.

 

לידיעת הסקרנים – הח”מ אינו קרוב משפחה של הנשיא נבון ו/או של הנשיא קצב.

 

עו”ד נבון קצב

תל אביב

7.2.11

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרצוג טעית !

אריק זיו ויזר

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על “בגין” של אבי שילון

אלי חזן

מבחן קליש רותם : רבים בשמאל שכחו מה זה להיות ציוניים

אלי חזן

קורן וחזן הביאו את בשורת הליכוד לארמניה

אריק זיו

וושינגטון בשירות טהרן

אריק זיו ויזר

ד”ר עמנואל נבון קורא לירושלמים ולליכודניקים להצביע לניר ברקת

אלי חזן
דילוג לתוכן