24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

נתניהו ממשיך להתעלם מהמצב ביו”ש

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממשיך להתעלם בנאומיו ובהצהרותיו מהנעשה בשטחי יהודה ושומרון וזאת אף על פי ששטחים אלו משולים בחודשים האחרונים לשדה קוצים בוער, העתיד להתלקח עוד יותר ואף לתפשט גם לשטחים שמעבר לקוויי שביתת הנשק של 1967.

 


 

בקבוקי תבערה, זריקת אבנים וסלעים, ניסיונות דקירה ואף ניסיונות חטיפה של תושבים ערבים באיזור זה, הם כבר מעשים שבשגרה עבור כל יהודי שחי, עובד ולומד באיזורים אלו.
שתיקתו המוחלטת של ראש הממשלה בעניין, מצערת עוד יותר, על רקע נטייתו לאחרונה, לשוב ולהדגיש את “המעשים הנחושים והעליונים” שמדינת ישראל משקיעה בהם, לצורך עצירת מקרי “תג מחיר”.

 

אין ספק. מקרי “תג מחיר” הם בהחלט מעשים מגונים לכשעצמם, אשר פסולים מהיסוד(התנערותו של ראש הממשלה מהיוזמה לכנות אותם “מעשי טרור” היא בהחלט החלטה מבורכת), אך יחד עם זאת, לא ייתכן שראש ממשלת ישראל יתעלם בגסות שוב ושוב – ממקרי האלימות ומקרי הטרור הקלאסיים שמתבצעים כנגד יהודים תושבי יהודה ושומרון ו”יעלה על נס” מעשי קונדס של ילדים יהודים כנגד קירות של בתים ומוסדות ערביים, שאינם פוגעים בחפים מפשע.

 

מדובר במקרה מאכזב ועצוב מבית משרד ראש הממשלה ויש צורך בשינוי מיידי וחד משמעי.
על ראש הממשלה להתעורר ומהר ולגנות את מעשי הטרור של ערביי יהודה ושומרון, בקול רם וברור וזאת לפני שכבר יהיה מאוחר מדי והאש תשתלט על הכל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

״הפלסטינים צריכים להבין שלא מגיעים לשלום כך”

אריק זיו ויזר

יעלון: “נשיא המדינה לא צריך להתבטא פוליטית”

אלי חזן

יו”ר הליכוד העולמי מר דני דנון פנה בצהריים לאלי ישי ולרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

אריאל מוקירה את שר האוצר

אריק זיו ויזר

איך עושה זחליל?

אריק זיו ויזר

הממשלה מחזקת את הנגב והגליל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן