23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

צדק חברתי מבית החבובות !

ההגמוניה שנגמרה ברעננה, טייב ללא הפסקה, האבטלה עולה, ערוץ 10 והחבובות, מגרון סיבוב שני, הועידה בגסיסה, מתפקדי בנט נוכלים עם כיפה.

סוף עידן משפחת כהן ברעננה

סופה של תקופה ברעננה. תקופה שהחלה בשנות ה – 80 של המאה ה – 20 ונמשכה עד השבוע האחרון כאשר החלה עם השתלטות עוזי כהן ז"ל על הסניף ברעננה. עוזי היה מוסד בעיר ובליכוד וללא ספק אחרי שנפטר השאיר חלל גדול מאחוריו. את הואקום מילא אילן כהן אחיו. בבחירות האחרונות לסניף הפסיד את הבכורה וכך גם השבוע בהתמודדות על רשות הסניף העובדות דיברו כי ההגמוניה של הכהנים ברעננה הסתיימה כאשר יש לנו דור שלא ידע את עוזי כהן.

 

גם הבחירות בעפולה הסתיימו כצפוי כאשר קבוצת רמי טייב ניצחה ללא עוררין. כך הסתיימה כל הפארסה אותה הובילו שלום שלמה ואופיר כץ אשר עניינה היה השתלטות על הסניף. רמי טייב בצניעותו אמר כי הוא יחתור למצב בו כל הקבוצות בסניף יהיו מאוחדות תחת הנהגתו.

 


 

צדק חברתי

הסיסמא היפה מהקיץ ומהקיץ הקודם, חוזרת כחרב פיפיות לקוראים לה. הרי כל רצונם של אותם מנהיגי המחאה היה הפלת נתניהו. כאשר הזכירו להם כי המדיניות היא הבסיס לאבטלה נמוכה, הם ביטלו את המצב. עכשיו, פתאום, אנחנו רואים את מנהיגי המחאה מדברים על האבטלה כאסון. עכשיו הם מדברים אחרת ולכן אין אמונה במזגזגים חברתית. הרי הם יובילו אותנו לאסונות כלכליים. הציבור צריך לשאול את לפיד : האם אתה בעד חיסול קרטל המזון? הציבור צריך לשאול את שלי יחימוביץ : האם את בעד תחרות בענף המזון? צריך לזכור כי המחאה נקנתה ע"י קרטל המזון כבר בסתיו שעבר.

 


 

ערוץ 10

מעניין כי שוב כאשר חוזרת הבעיה של ערוץ 10 הקולות הם כנגד נתניהו. ואולם, צריך לזכור שאחד מהמשקיעים בערוץ הוא חבר קרוב של נתניהו וביום שנתניהו יוותר על הכסף שערוץ 10 חייב למדינה יקפצו מייד ויגידו כי נתניהו נתן לחבר מתנה.

אבל חשיבותו של הערוץ היא קריטית לטובת הדמוקרטיה. לחשוב כי נישאר עם ערוץ 2 וערוץ 1? מבחיל. הרי אז יהייה מצב של אי תחרות בתקשורת, לכן חייב להיות מצב שערוץ 10 ישאר באוויר. העובדים מבקשים : פריסת החוב. התביעה נראית לי הגיונית אך הלכתי לסיבוב הקודם וראיתי כי כבר אז הוצע כי תהיה פריסת החוב אבל בהתחייבות של הבעלים להחזיר כלומר להציג לממשלה ערבויות. צריך לזכור כי אז סרבו הבעלים להציג ערבויות למדינה.

נשאלת השאלה האם לאור זאת לא צריכים הבעלים לתת את המינימום ערבויות למדינה?

יתר על כן, נדהמתי השבוע כאשר פורסם כי שתי החבובות – לונדון את קירשנבאום, מקבלים 70 אלף שקלים בחודש. כלומר, השניים ממלמלים על אחוות עמים וצדק חברתי, נפעמים מהמצב במדינה, וגוזרים קופון של 140 אלף בחודש.

היה ובאמת ערוץ 10 חשוב לעובדים חייבים בעלי השכר הגבוה בערוץ לרדת בשכר למען העובדים החלשים ולמען הישרדות הערוץ.

מי שצעקו צדק חברתי שיתנו דוגמה. עכשיו בערוץ 10 – נראה אותם מורידים את שכרם.

לחלופין, העובדים שמאמינים כי ערוץ 10 חייב להישאר יציגו תוכנית הבראה לערוץ ולאחר שהערוץ יפול כי ההנהלה לא מוכנה לשלם חובות הערוץ יעבור לידי העובדים והם יצטרכו להביא אותו לרווחיות.

 


 

מגרון

מתברר כי תושבי מגרון אינם רוצים לקיים את ההסכם עם המדינה. עכשיו הם מנהלים קרב מאסף על מגרון. לעניות דעתי הם טועים כאשר כל כמה חודשים הם מנהלים מאבק מול המדינה כאשר בכל פעם הם צועקים כי אם זה יקרה כל ההתיישבות בסכנה. אז גם זה כבר עובר את סף הסבלנות ולכן הם מבזבזים כוחות וכך גם מאבדים תומכים.

אולי הגיע הזמן שידברו בקול אחד ביהודה ושומרון ולא שכל אחד יוביל את המאבק ויראה מי יותר נאמן לארץ ישראל.

אני לא בדקתי את העובדות אך התחושה שלי שמדובר בעוד מאבק סרק ומיותר. 

 


 

בי בי ועידה

עכשיו ברור כי מה שכתבנו כאן על מיקי איתן והצלחתו לאי קיום הועדיה ועל ידי כך להריסת המומנטום היא נכונה. איתן הלך לבית הדין ותקע את הועידה. כך המצב שיחק לנתניהו כאשר אין כינוס של הועידה והיא לא נסגרת כך נגיע לבחירות לכנסת כאשר הועידה פתוחה ונתניהו יוכל להעביר החלטות ברוב רגיל. וכך, מי שאיים על נתניהו בועידה ימנית קיצונית יוכל למצוא פתאם את מתפקדי קדימה שחוזרים ותקופת האכשרה תבוטל להם, והם יאזנו את מתפקדי הכיפות הסרוגות.

אז מיקי איתן ניצח והליכוד הפסיד.

 


 

מתפקדי בנט

הם עוזבית את הליכוד על תנאי והם יחזרו לאחר שיבחרו את המנהיג של הבית היהודי. כך מתברר כי יש מאות חברים שעזבו אך הם מתכוננים לחזור. צריך לדרוש מהבית היהודי את רשימות המתפקדים החדשים ולהצליב : כל מי שעזב לא יוכל לחזור אליה אלא באישור בית הדין. יש לשים סוף לתופעה של נדידת מתפקדים בין מפלגות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פתרון ליפתא לפני עמונה

אריק זיו ויזר

מי רוצה להיות דירקטור, שלום ימנה./מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

הסכם אוסלו ובנט

אריק זיו ויזר

אין זוהר במיקי !

אריק זיו ויזר

מתמחים מול מתפקדי מבשרת

אריק זיו ויזר

פילבר אינטרסנט קטן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן