22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

נמשיך להוביל את המדינה לשגשוג ולפריחה

מתוך מגזין ליכודניק לפסח – 2011

חברים יקרים,

שנתיים הן פרק זמן מספיק על מנת לעצור לרגע ולסכם. להביט לאחור, לנתח, להבין, ללמוד, לשפר ולתקן, וכן – גם להתגאות. בשנתיים שחלפו מאז הוקמה, רשמה הממשלה הישגים רבים, שגם אם השפעתם אינה ניכרת בטווח הקצר, הרי שמדינת ישראל רק תרוויח מהם.

מדינת ישראל היא אור לגויים, פלא נדיר שרק הולך ומתפתח. בקרוב נחגוג 63 שנות עצמאות, ויש לנו במה להתגאות. הכלכלה שלנו היא מודל לחיקוי בכל העולם, תעשיית ההיי-טק היא מופת של מצוינות, המדע מתקדם באופן בלתי נתפס, חדירת התקשורת והאינטרנט היא סמל לקדמה, הצבא ושאר זרועות הביטחון הם מהמעולים שבמעולים, ועוד ועוד – במזרח תיכון בו מדינות שכנות מנסות למנוע מאזרחיהן את הדברים הבסיסיים הללו, אנו מתעלים בכל פעם מחדש, מוצאים עוד פסגה לגעת בה. לכך אחראית במידה לא מבוטלת ממשלת הליכוד בראשות בנימין נתניהו, ואני סמוך ובטוח שעוד נכונו לנו שנים לא מעטות בהן נמשיך להוביל את המדינה לשגשוג ולפריחה.

 

אתגרים רבים ממתינים למדינת ישראל מעבר לפינה. אלו הם אתגרים פנימיים וחיצוניים, במגוון רחב של תחומים, חלקם כבדי משקל ומשמעותם האסטרטגית דרמטית. המציאות שברירית. המזרח התיכון חווה רעידת אדמה היסטורית ומשנה את פניו באופן שקשה לתאר. בעת הזו עלינו לשלב ידיים, ביחד, בקול אחד, כדי להוכיח כי כוחנו באחדותנו ואיש לא יצליח להסיט אותנו מהדרך עליה עלינו מאז קום המדינה.

 

האתגרים הביטחוניים הם עצומים, ולא רק הם: גם אתגרים מדיניים וכלכליים ניצבים בפנינו, ואם נשכיל לפעול בתבונה ומתוך ידיעה כי הזמן פועל לטובת מי שמנצל אותו, אין בליבי ספק כי נצא כשידנו על העליונה, כפי שקרה עד עתה. נמשיך להיאבק בגזענות ובפשיעה בכל הכוח, נפעל לצמצום הפערים החברתיים ולחיזוק הפריפריה ושוויון הזכויות בתוך הערב רב של תרבויות, עדות ודתות, נבנה וניישב בכל הארץ, נפתח כבישים ותשתיות – אלו ועוד הן משימות שהתחלנו בהן, ונדע גם להשלימן.

 

נמשיך לחתור לשלום בכל מאודנו: זו תמצית היהדות ונשמת אפה של הציונות. ידנו תמיד מושטת לשלום תוך שמירה חד משמעית על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל ומבלי להשלות את עצמנו, אך בד בבד נאחז גם בחרב ונדע לפעול בתקיפות ובנחרצות כלפי אלו המאיימים על שלומנו ועל חיינו בפיסת הארץ הזו, ונגדע את שאיפותיהם ההרסניות. עוצמתה הביטחונית של ישראל וזרועה הארוכה מהוות תמרור אזהרה למדינות עוינות ולגורמים מסוכנים, שמשלבים זרועות על מנת לפגוע בנו, ואלו פנו אל נתיב הדה-לגיטימציה כלפי ישראל, שכל מטרתו השחרת פניה של המדינה ושל אזרחיה באופן כזה שיבודד אותה בעולם. גם כאן נילחם בכל העוצמה הנדרשת על מנת למנוע ככל שניתן תופעות כאלו, שמתרגשות עלינו בשנים האחרונות באופן תדיר.

 

נכון, היו במהלך הדרך גם טעויות. איש אינו מושלם. מי שלא עושה לא טועה, והממשלה הזו עשתה ועושה לא מעט, ועלינו להיות גאים בעשייה הזו. מהטעויות הללו נלמד כדי לפעול במחצית השנייה של הקדנציה באופן טוב יותר ולהניע את ישראל קדימה, אל מקום טוב עוד יותר, גבוה ברשימת המדינות המתקדמות והמפותחות בעולם.

 

לא אחת אני נשאל על תחושותיי בפוליטיקה הישראלית, ותשובתי היא, שכדי לתרום ולהשפיע, והכי חשוב – לקחת אחריות – יש להשתלב בעשייה הפוליטית, שם מתקבלות ההכרעות המשמעותיות והרות הגורל ביותר. אני חש סיפוק מכך שאני תורם לניהולה של המדינה, בפורומים שונים כמו השביעייה והקבינט המדיני-בטחוני, וגם אם חלק ניכר מפעילותי ופעילות משרדי סמויות מן העין, הרי שבטוחני כי בסופו של יום נהיר לכם כי כובד האחריות הוא המשמעותי בעשייתי הפוליטית והמקצועית.

 

אך מעל הכול, העשייה המפלגתית, הסיור בין הסניפים, המפגשים עם הפעילים, הם אלו שגורמים לי את קורת הרוח הרבה ביותר. הליכוד הוא בית חם לחבריו, ואת התחושה הזו אני מקבל בכל ביקור שאני מקיים ברחבי הארץ. מדן ועד אילת, אני נפגש עם פעילים מדי שבוע, שומע ומשמיע, חולק אתכם את הדאגה לישראל והמשך שגשוגה ושואב מכם את הכוח לשמור על ביטחונה של המדינה ועל עקרונות הליכוד.

 

בערב הפסח הזה נזכור גם את גלעד שליט, מתוך תקווה שנזכה לראותו שב לחיק משפחתו במהרה. זו אחת המשימות המרכזיות שניצבות בפני הממשלה.

 

ברצוני לאחל לכם ולבני משפחותיכם חג חירות שמח.

 

שלכם,

 בוגי

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין במופע ליבני

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: הפלסטינים שוב סרבני שלום

אריק זיו ויזר

פלד ונתניהו מחבקים את טל – ילדת צד”ל

אלי חזן

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות

אריק זיו ויזר

שוב : כחלון מעמיד את העושקים במקומם

אלי חזן

השר אדלשטיין השתתף במצעד הישראלי בשדרה החמישית בניו-יורק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן