23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

נבואת בר חן

רפי בר חן,לשעבר ממנהיגי מחנה שרון בליכוד וסמנכ”ל הארגון בתנועה, מבקר בחריפות את גדעון סער ונותן תמיכה מלאה לנתניהו. אין ספק שזה מפתיע

 

כך כתב בר חן :

גדעון סער, צריך רק לדפדף ממש לא הרבה אחורה, כדי להיות מודאג, מודאג מאוד.
אם הוא רק יבחר מתי שהוא לעמוד בראש התנועה ולנווט את המדינה על פי תפישת הליכוד, יתחילו בשמאל להכין לו כל יום “תיק” אחר. אבל הוא צריך להיות יותר מודאג מכך שחברי תנועה שרק לא מזמן תמכו בו ברעש גדול יעלו אותו קורבן למולך בשאגות של כלבי רחוב מורעבים.
ככל שרגע זה יירחק מלהגיע, אנחנו נצטרך להיות מודאגים. כי הסיכוי שזה לא יקרה יהיה רק אם המנהיג הבא (סער או כאחד אחר) “יתיישר” לדרך השמאל ולכנופיית הפרקליטות.

גדעון, אני לא מכיר את כל נערי המקהלה הסובבת אותך פה. למדתי להכירם ולא להוקירם, רק מזולות הדיבור,הנאצות, ניבולי הפה, הקללות,ושיח הביבין בו הם נוקטים כלפי נתניהו, וכלפי כל מי שתומך בו.

אבל אני כן מכיר חלק מהחברים ואני יודע באופן אישי שהתרעומת שלהם על ביבי היא פרסונלית 100%.
אלו גדעון, לא ירחק היום, יעבירו את כל השיח מעורר הבחילה הזה,כלפיך!

ולכל אלו שמתיימרים לעשות השוואות, או להדגיש הבדלים, בין בגין לבין ביבי.

אם בגין מתהפך בקברו אזי הוא מתהפך רק מלראות את צורת השיח שלכם .כלפי ראש הממשלה ואת הסכינים שאתם נועצים בו פעם אחרי פעם כמו סכינאים מנוסים.

לא “הדר” יש בכם, ולא “בני חורין ” אתם, מטרוף הדעת.

גדעון יקירי, אני מציע לך להתחיל לדאוג לשניי ילדיך. לדאוג מאוד . לדאוג יותר מאשר להתבייש! כי שניי ילדיך גדלים לתוך חברה מושחתת ועבריינית. תבין, גם אם ראש הממשלה נתניהו יורשע זה ישליך על האווירה. בהחלט לא על הנורמה החברתית כולה. אז אפשר יהיה להתבייש בכך. אבל להמשיך לחיות.
אבל אתה צריך לדאוג מכך שכל חייהם של ילדיך יהיו תלויים בגחמה זו או אחרת של, שוטר, פרקליט, וכן, אולי גם שופט.
רק לשם המחשה: תאר לך שהבן שלך עושה תאונת רכב פשוטה (ללא פגיעות גוף , ב”ה)
ואין חולק על כך שהנהג השני הוא האשם .אלה מה? הנהג השני הוא בנו (אחיו, אחינו ,אביו, דודו או וואט אבר ) של שוטר, או פרקליט וכו’
ונניח שעם הבן שלך באותו ישב טרמפיסט , עו”ד במקרה, איש ישר שומר חוק. שמעיד במשטרה שאכן הבן שלך לא אשם, וזה לא מוצא חן בעיני החוקר ,שכן האשם הוא מה “משפחה”. אז החוקר (אחרי חיטוט בטל של העד) מזמן את המאהבת של אותו עד. ומכאן הדרך קצרה. יש עד חזק לכך שבינך אשם בתאונה, שיום קודם הוא אנס ושבוע לפני הוא רצח אדם זקן וזרק את גופתו לפח אשפה.והכי חשוב , אותו עד מספק עדות דרמטית נוספת: הבן שלך הוא, הוא זה שרצח את ארלוזורוב. איכון תאריכים מהיר מגלה בעיה בעדות? אין בעיה החוקר יוצא עם העד ,וכעבור שעה הם חוזרים עם תעודת זהות חדשה של בינך שמגלה שבינך נולד 18 שנה לפני רצח ארלוזורוב .
זה נראה בדיוני, ? עד לא מזמן , כן .
היום , תתחיל לדאוג אזרח קטן.
זה מותר, וגם אם לא. אם יכול להיות שמצאנו את רוצחו של ארלוזורוב , שווה לעבור על החוק.
צא מהסרט שלך , הבעיה היא לא ראש הממשלה , הבעיה היא הגושפנקא שאתה מוכן לתת להפיכתם של רשויות החוק
לגופים עבריינים.
אני,לדידי, מעדיף לחיות בספק בושה . מאשר לחיות רגע אחד בפחד מפני רשות עבריינית נקודה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עמותה חדשה תפעל לעודד גיוס נוצרים לצה”ל ולשרות לאומי

עינר אביב

מיהו היהודי הנרדף?

אריק זיו ויזר

נשי חרות, העבר, ההווה, העתיד

אריק זיו ויזר

ליאור ברדוגו וקבוצתו יתמכו בשר ישראל כץ

ליכודניק

מאות השתתפו בטקס האזכרה המרגש שערך ‘המטה החרדי בליכוד’ בבני ברק לזכרם של חללי צה”ל החרדים

עינר אביב

בצילו של חג הפורים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן