29.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

נשי חרות, העבר, ההווה, העתיד

“אין בכוחו של אדם לעקור מתוך ליבו את התקווה לעתיד טוב יותר” (ז. ז’בוטינסקי)

הזיכרון הנצחי של כל אחד ואחד מאיתנו מתבסס על הרגעים הראשונים בילדותנו, על הקשר העמוק למשפחה ועל הזיקה הטבעית לחברי העבר, לתנועות הנוער ולארגונים הלאומיים שבקיומם הביאו לתשתית הווייתנו כמחנה אחד, כמפלגה אחת בעלת מורשת אחת מכובדת.
 
עבר מפואר יש לתנועת הליכוד. עבר שאינו דומה לכל ארגון פוליטי או אידיאולוגי אחר, עבר שצריך, כדאי וחשוב להתגאות בו. מתנועת בית”ר דרך הציונות הרוויזיוניסטית, ברית חיילי האצ”ל, הלח”י, תנועת החרות, ועד למכון ז’בוטינסקי, נשי חרות, חוג תגר ומסדר ז’בוטינסקי, כל אלו ועוד רבים אחרים מהווים השראה מדינית, השקפה לאומית, דרך חברתית שעל רעיונותיהם מתבססים רבים מאנשי הממשל בארץ, ואפילו בעולם.
 
בבניין הישן הזה, מצודת זאב, שזכה לראות את החיוך של מנחם בגין במהפך 77, שאירח בכבוד את ראש הממשלה יצחק שמיר, בנימין נתניהו ועוד עשרות מדינאים, חברי כנסת ושרים, במצודת זאב, בקומה השמינית, קיים ארגון נשים שמשך שישים וחמש שנה פעל פועל וימשיך לפעול למען ילדים מקבוצות סיכן גבוה ומקרב שכונות מצוקה.
 
כשחמשת הממ”ין של ז’בוטינסקי מהווים השראה לפעילותם החינוכית והציונית, ממשיכים בנשי חרות להפעיל עשרות מעונות לילדי אמהות עובדות, ילדי רווחה, ילדי עולים וילדים לאמהות חד הוריות.
 
ביום שישי, כד’ אלול, 3.9.10 יקיימו נשי חרות אירוע הצדעה והוקרה על פעילות חינוכית ארוכת שנים, בו יועלה המחזה “הפי אנד” מאת ד”ר עידו נתניהו. כתנועה המתגאה בעברה ההיסטורי ובמוסדותיה, אין לנו אלא לעשות הכל בכדי להגיע לאירוע מעין זה ולהביע את הוקרתנו ותמיכתנו בפעולות הארגונים המייסדים של התנועה.
 
אל לנו לתת יד לניתוק המצער ההולך וגובר בין תנועת הליכוד לבין עברה המפואר.
 
“רק פעם אחת בחיים חוצה את דרככם חזון, שכולו הוד וכולו יופי כחזון זה. תפשוהו – כי חזור לא יחזור אליכם עוד”
(ז. ז’בוטינסקי)



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה הערכים של יהדות מרוקו שראוי להנחיל לֿדורנו ולדור הצעיר?

אלי חזן

כשירוק וכחול קורעים את האדום

הרויזיוניסט

הסברה כלכלית – יש דבר כזה

אלי חזן

האמת על המשא ומתן עם הפלשתינאים

אריק זיו ויזר

נבואת בר חן

רפי בר חן

‘שרלי’ בדרך למלחמה?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן