22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מפגש עם חברת הכנסת מירי רגב בסימן-חשיבות ‘הגליל גולן והעמקים’

פורום גליל גולן והעמקים ממשיך בעשייה

פורום גליל גולן שהוקם על ידי יו”ר סיעת הליכוד בצפת שוקי אוחנה  וראש עיריית קריית שמונה לשעבר סמי מלול, ממשיך לפעול לקידום הפריפריה בכלל והגליל העמקים והגולן בפרט. במהלך השבוע החולף אירחו חברי הפורום המורכב מחברי מרכז הליכוד ופעילי ליכוד מהצפון  את חברת הכנסת מירי רגב. רגב נרתמה לסייע לפורום לקדם את פעילותו שבמטרתו ,קידום הגליל העמקים והגולן .

אין זה מפגש הראשון של חברת הכנסת רגב עם הפורום. בעבר נפגשו הצדדים וחברת הכנסת מירי רגב פועלת רבות בשיתוף עם ראשיו לקידום נושאים וחוקים לחיזוק הפריפריה בכנסת.

“סבסוד המשכנתאות לצעירים שהעברנו בתקציב האחרון הוא מלחמה לא פשוטה” ציינה רגב את פעילותה לחיזוק האוכלוסיות החלשות והצעירים. רגב הידועה בפעילותה למען השלטון המקומי והפריפריה אף, סיפרה על פעילותה לעצירת גזירת המע”מ על הפירות והירקות ודנה עם חברי הפורום על מצב הרווחה המחייב טיפול מעמיק.

חבר מועצת העיר שוקי אוחנה ויו”ר הפורום  סקר את פעילות הענפה של הפורום ופועלה של ח”כ מירי רגב והעבודה המשותפת שהם פועלים בנושא הורדת מחירי המים ונושאים חברתיים נוספים. הפורום הגיש לח”כ מירי רגב את עקרונותיו לביטול תאגידי המים והחזרתם לרשויות. חבר המועצה שוקי אוחנה  הציג את פעילותו מטה המאבק בנושא המים בגליל והעמקים והגיש עצומה שבו חתמים מאות תושבים .

 

שוקי אוחנה, הביא בפני חברי הפורום וח”כ רגב, את הדרישה  לחיקוק חוק לביטול המע”מ על תשלומי המים שגובים התאגידים. בעבר ציין אוחנה, התושבים לא שילמו מע”מ. וכעת המעבר של ניהול המים על ידי התאגידים מחייב תשלום מע”מ על ידי התושבים.

חברי הפורום הביעו את רצונם בפני חברת הכנסת רגב, על כך שיש חובה להפשיר קרקעות לצעירים. סוכם אפוא,  על העברת נושאיים נוספים וקידום חוקיים תוך כדי שיתוף פעולה  בין חברת הכנסת ופורום גליל העמקים והגולן.

 

ראש עיריית קריית שמונה לשעבר מר סמי מלול התייחס למצב של ‘אות קין’ שדבק בחברי המרכז בהתמודדות הוגנת למשרות ולתפקידים בסקטור הציבורי וחיזק את מירי רגב על הצעת החוק החדשה.  מלול ציין את מצב הראשיות בצפון והחשיבות  לסיוע לאותם ראשיות כאשר הליכוד מצוי בראשות הממשלה.

יו”ר הפורום שוקי אוחנה וחברת הכנסת מירי רגב בירכו את חברי הפורום שהשתתפו במפגש למרות שהיה זה יום קר וגשום, עשרות  חברי הפורום נכחו מכלל אזורי הצפון- צפת, קריית שמונה, חצור, עפולה, טבריה, מגדל העמק, מעלות, שלמי, רמת הגולן, יישובי דרוזיים בצפון, מושבי מרום הגליל ומבואות חרמון. בנוסף, לראשונה השתתפו נציגי העולים החדשים בגליל והעמקים בליכוד ותוספת של חברים מהמגזר החרדי שהצטרפו לליכוד כגוף בצפון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הועידה תתקיים בזמן. יוספו צירים לועידה

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בדימונה

אריק זיו ויזר

יום הולדת ליוני ליפקין – מזל טוב מכל הלב

אלי חזן

הערת אזהרה לליכוד – אלי חזן חושב שהליכוד בדרך להפוך ללא רלוונטי – כל הפרקים עד כה

אלי חזן

יממה לפני סגירת סקר היועצים-שינויי מגמות

אריאל אילוז

מירי רגב: “הופקו הלקחים מהסופה הקודמת”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן