27 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
כללי

עימותים בין המשטרה למפגינים מהימין בהפגנה בהרצליה מול ביתו של גדי אייזנקוט

בתנאים קשים ובמיעוט הגיעו מספר מצומצם של פעילי ימין הערב להראות נוכחות בהפגנת האנרכיסטים שהתקיימה הערב בהרצליה בסמוך לאוניברסיטת רייכמן ולביתו של השר גדי אייזנקוט. הפגנה זו התקיימה לצורך מחאה על רקע נוכחתו של אייזנקוט ונוכחתו של השר בני גנץ בממשלת הימין.

במהלך ההפגנה שכללה עימותים בין מפגיני הימין לבין המשטרה, שהקשתה עליהם להתנהל על אף נחיתותם המספרית וכפתה עליהם להנמיך את ההגברה עד שלא נשמעו ואיימה לפנותם מהמקום אם לא יצייתו. לאחר דין ודברים בין המפגינים למשטרה לא הגיעו להבנות ואחרי זמן לא רב ההפגנה הסתיימה. 

המפגינים על אף הנחיתות נשארו במקום להראות נוכחות בעיר המזוהה בעיקר עם מצביעים מצד שמאל של המפה. בימים אלה שרואים את המוני המפגינים שטופי השנאה בקפלן ובקולג׳ים מבינים יותר ויותר את החשיבות בהשפעה על דעת הקהל, באנשים שחוברים זה לזה ועומדים באומץ להגן על דעתם ועל זכויותיהם.

בשיחה עם מארגן ההפגנה אייל לחיאני, המפגינים לקחו על עצמם להשמיע את קולם של הימניים גם בערים שלאו דווקא מזוהות עם הליכוד בהתאם לחוק וללא הפרעה לרכבים ועוברי אורח. הוא הדגיש את החשיבות לאזרחי אותם הערים שמצביעים לימין וחשים מושתקים, לשמוע אזרחים נוספים שלא מוכנים עוד לעמוד מנגד.

בימים אלה, מספרים פעילים נוספים שנכחו במקום בשם תופיק דלו ואיריס, שמזה מספר שבועות מגיעים אותם המפגינים שנכחו הערב, להראות נוכחות גם בקפלן. עד כה דיווח שאף איש ציבור מהימין לא הגיע לסקר את הפעילות למרבה מחאת המארגנים שקיוו לנכונות גבוהה יותר מקרב חברי הכנסת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיסטל אחרי שהצעת החוק עברה: ״יום מאושר מאוד!״

מערכת ליכודניק

“מגבורה לניצחון: מטרומפלדור דרך אורי אילן , ועד בן זוסמן ורועי דאוי

אריק זיו ויזר

ראשי סניף הליכוד בגבעת שמואל עם רונית לב

אריק זיו ויזר

רועי שרעבי קיבל כרטיס אדום ומודח מהליכוד

רועי אזולאי

הצוק(ית) של הליכוד באירוע חנוכה

עינר אביב

סערה בוועדת החוץ והביטחון: טלי גוטליב הוצאה מהדיון

רועי אזולאי
דילוג לתוכן