23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מעל 300 פעילים בפורום “חברים שלי בליכוד”

מעל ל-300 פעילי ליכוד דומיננטיים הגיעו לכנס הדלקת נר חמישי של חנוכה, עליו פורסם באתר ליכודניק. הפורום התכנס במצודתו הטבעית בבית הכנסת בושאייף במושב זיתן אצל הפוקד המרכזי יואב דבוש.

 

 

 

״אתם מלווים אותי כבר 16 שנה בדרכי הציבורית ואני גאה על תמיכתכם הבלתי מסויגת בי״, אמרה ח״כ גילה גמליאל, מי שעתידה לכהן כשרה בממשלה הבאה ועלתה לדוכן הנואמים על רקע המנון הליכוד. בתגובה הריע הקהל במחיאות כפיים נלהבות וקריאות ״גילה-גילה״ שנשמעו היטב בסביבות האולם. מלבד ח״כ גמליאל נכחו בכינוס סגן שר החוץ צחי הנגבי, סגן יו״ר הכנסת משה פייגלין, יו״ר מפעל הפיס האלוף במיל׳ עוזי דיין, איוב קרא, אבי דיכטר, גבי קדוש ואחרים. 


 

לאחר קטע שמיעה של דברי מנהיג הליכוד וראש הממשלה מנחם בגין ז״ל, שהושמעו לקהל עלה ח״כ משה פייגלין ונזכר בתקופות יפות יותר של הליכוד. ״כשדיברנו כפי שדיבר בגין, על מדינה אחת יהודית, קיבלנו מעל 40 מנדטים. והנה כעת כשהתחלנו לדבר על שתי מדינות ראו מה מצבנו. הגיע הזמן לחזור לליכוד של בגין מנהיגנו, הגיע הזמן לחזור לליכוד האמיתי״, אמר פייגלין לקול מחיאות הכפיים.

 

באופן די נדיר נצפו באירוע אביהו סופר וגלעד שדמון שהוזמנו על ידי דבוש לשאת דברים וסחפו את הקהל עם ערכים שלצערנו הוזנחו וציונות כנה. ״כפי שאתם רואים הפורום נקרא ״החברים שלי בליכוד״ וכמו השם גם אנחנו הגענו כי אנחנו קודם כל חברים. השניים זכו לקריאות עידוד ותמיכה מהקהל וזאת בייחוד לאחר קריאתו של יואב דבוש ״לקצר פז״ם״ ולאפשר לכל מתפקדי הליכוד לגשת לקלפי ולהשפיע על רשימת המפלגה לכנסת. ״בעוד שבנט פותח את שורותיו לקהלים חדשים, הליכוד באופן תמוה בוחר לסגור את שלו. במקום לגייס שגרירים חדשים שישפרו את מצבנו בקרב העם, הליכוד מרחיק קהלים שרוצים להאדיר אותו ולסייע לו לנצח את הבחירות. אני לא יודע מי הגורמים בעלי האינטרס שמובילים לכך, אבל זו טעות חמורה וקשה ועלינו להתעורר בהקדם ולשנות אותה ואולי להציל את המצב״, אמר דבוש וזכה לתמיכה מקיר לקיר שניכרה גם בשיחות החולין שהתקיימו בחלקו האחורי של האולם.

חלק מהפעילים המרכזיים שנצפו בפורום: אורי פרג, שלמה פורטל, נפתלי נאור, יעקב דקל, אביבה ויחיאל חזן יחד עם בנם המועמד אורן חזן, מטי יוגב, גיהד מוסטפא, נידאל איברהים, אמיר אוחנה, ג׳קי פינטו, מאיר כחלון, יעקב ברנס, עדנה שטרן, דודו הלוי, איציק דדוש, מנשה ויטורי, יפת בן רצון צדקה, חגית אלמגור, רחל בן ארי ויואב סקעת, אבי צור, שרן השכל, דוידי יאיר ועוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס בייבי בום

אלי חזן

צורי יש לך יורשת

אריק זיו ויזר

קורן תומכת בסער

עינר אביב

מהונגריה לליכוד באהבה

אריק זיו

הערת אזהרה לליכוד – אלי חזן חושב שהליכוד בדרך להפוך ללא רלוונטי – כל הפרקים עד כה

אלי חזן

הרמת הכוסית לפסח של הליכוד העולמי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן