28.1 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי רוצה להיות דירקטור, שלום ימנה./מאת:אריק זיו

כיצד בר און נפל השבוע,שלום מנה אותי,מצודת השתקנים, ארד נגד האוזר, הועדה למינוי שופטים
הרבה רפש ניסו להטיל השבוע על נתניהו אך מי שידע באמת לספק את הסחורה ולהביא להפלתו של בר און בבחירות לוועדה למינוי שופטים היה יו”ר הסיעה זאב אלקין. כן, אותו אלקין שסומן באות קין על כך שהגיע מקדימה הוכיח השבוע כי הוא אחד הליכודניקים הטובים ביותר שיש כיום. מקורבים ליו”ר הכנסת רובי רבלין טוענים בשנינות יתר שאלקין לא היה בקדימה מעולם אלא הח”כ ה – 13 של הליכוד בכנסת הקודמת. אלקין נלחם כמו אריה כדי שיוכל להפיל את בר און. במהלך השבוע היה ויכוח בסביבת נתניהו האם המהלך נכון או לא. בר און נפנף כל הזמן בטענה כי על פי המסורת הפוליטית הקיימת שנוצרה עם הזמן יש נציג בוועדה למפלגת האופוזיציה הגדולה, אך אלקין הלך ובדק ומתברר כי לא הייתה מסורת כזו וכי רק ב – 3 כנסות מתוך כ – 17 היה למפלגה הגדולה באופוזיציה נציג בוועדה. אלקין מבחינה זו למד הרבה מגדעון סער את החשיבות שבעבודה יסודית ודקדקנית ובדיקת העובדות לאישורן.
אין ספק כי מהלך זה יביא בסופו של יום לשקט בין בינייש לנאמן. יש לנאמן רוב בוועדה ובכך לא תוכל ביניש לכופף אותו. מכיוון שנאמן איש של פשרות יוכל כך לגשר ולמנוע מלחמות מיותרות,אין ספק כי המהלך היה נכון ואולי בעתיד יוכח כי בכך יוחזר האמון למערכת של רבים מאזרחי ישראל אשר רואם בבתי המשפט זרוע אחידה של השמאל.

בקדימה עשו חשבון נפש השבוע. הם נפלו רק בגלל בר און. הרי ברור כי כל אחד אחר מקדימה היה עובר. וכך בר און, שהסתובב בשבועות האחרונים עם המינוי בכיס כחבר בוועדה למינוי שופטים נפל בקול אחד בקלפי. ואולם, מכיוון שהיו חברי כנסת מהליכוד שהודיעו כי הם יצביעו בר און אין ספק כי בר און נפל בקולות של אנשי קדימה שמתעבים אותו
הנפילה כואבת יותר זאת מכיוון שהליכוד לא כפה הצבעה סיעתית. בר און בכלל דרש לשנות את תהליך הבחירה ואם בעבר חבר כנסת היה כותב את מי שהוא בוחר כאשר היה יושב על כסאו ובכך היה יכול להראות למי הוא מצביע, בר און דרש שהסימון יהיה רק מאחורי הפרגוד. בכך רצה למנוע לחץ על תומכיו מכיוון הליכוד אך התברר כי כך נתן בר און הזדמנות לכמה מחבריו מקדימה לא להצביע עבורו.

שלום מנה אותי.
דירקטורים רבותי. השבוע עמד בסימן חזרתו של שלום שלמה לזירה. שלום שלמה הסתובב עם רשימת המקומות הפנויים של דירקטורים והחל לראיין אנשים לתפקידים כאשר החלוקה היא שליש לראש הממשלה שליש לאוצר ושליש לשר הממונה.
אז יש לשלום עוד תקופה של אפשרות לסבן את תומכי נתניהו. החלטנו לעשות בדיקה האם שלום עונה וחוזר לטלפונים. מתוך 10 ניסיונות שלום ענה לשניים. אז נתניהו מנה לשלום עוד עוזרים כדי שיוכל לחזור לפניות של חברי התנועה.
אך שלום לא לבד, כנראה יש בלשכתו של נתניהו שפעת חדשה ” שפעת סבן אותי” ועוד בכירים בלשכת נתניהו אינם עונים לטלפונים, התירוץ הקבוע : אין להם זמן.

מצודת השתקנים
מצודת זאב, הבית של הליכוד, נראית כאנדרטה. אין פעילות, הכל משותק, מרכז הליכוד כבר כמה חודשים לא כונס ואפילו מזכירות הליכוד שהייתה פעילה ובזמן הקדנציה הקודמת הייתה מתכנסת כל שבועיים עכשיו משותקת.
אומנם המנכ”ל גדי אריאלי עורך סיורים בסניפים, אך מתברר כי זה לא מספיק. בשבועות האחרונים מדברים על מינוי רכזים, אך שוב אין אגף צעירים פעילוכן אין אגף נשים.

קלקולים
אם שלום שלמה מקלקל פוליטי לנתניהו אז ארד הורס את עבודת הצוות של נתניהו עם השרים והלשכה. כבר כאשר נכנסו למשרד ראש הממשלה החל בקלקולים כאשר נאבק מול בוגי על המשרד. לאחר מכן הגיע ארד למשרד ולא עשה חפיפה מסודרת עם אנשי אולמרט המקבילים אליו, וכך נתניהו הגיע לא מוכן לפגישה עם אובמה. עכשיו השיא : עוזי ארד עבר למלחמה עם מזכיר הממשלה צביקה האוזר שאין ספק כי הוא אחד המינויים היותר טובים שנעשו.
אז ארד למד את העבודה שלך, ואל תנסה לחזור לימים שהייתה במוסד כסוכן קטן שאת כל זמנך תבלה בחקירות מי המדליף.
אם תבצע את עבודתך ביעילות אז כל ההדלפות רק ישבחו אותך לכן רד מהעצים שאתה מטפס עליהם ותתחיל לעבוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדי הנצחון של נתניהו

אריק זיו ויזר

הליכודניקים החדשים יושבעו אמונים לליכוד במערת המכפלה

אריק זיו ויזר

סער אל תלך במתווה ליברמן

אריק זיו ויזר

אלוהים בחרתנו למרכז – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

להצלחה אבות רבים

אריק זיו ויזר

ללבני האיום האירני הוא מופז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן