19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הסתה אדומה
יומן פוליטי

הליכודניקים החדשים יושבעו אמונים לליכוד במערת המכפלה

הקשר הסמוי גלוי של הליכוניקם החדשים. העליה הרוסית נוטשת את לפיד לטובת ליברמן והליכוד. הפתעת הסקר : ישראל כץ מוביל על סער ולפיד. מהו פיגוע על פי ערד ניר. הנאצים שמתחת לאף.


הליכודניקים החדשים
התופעה של אינדיבידואלים, קבוצות וארגונים הבאים להתפקד למפלגה כאשר הם מראש יודעים שלא יצביעו לה זוהי תופעה פסולה מיסודה. הליכוד מכיר את השיטה הזאת מקרוב. הוא עבר אותה עם פייגלין ועכשיו הוא עובר זאת עם הליכודניקים החדשים.

שני רעיונות שעלו השבוע : מי שיבוא להתפקד יצטרך לעבור בדיקה. מתפקדים שהתפקדו בשלוש השניםה אחרונות יצטרכו להגיע למערת המכפלה ולהישבע אמונים לליכוד.

יש לציין כי בין השאר, מי שמנהיג את השמאל הישראלי, הם חבורה של קומץ שרלטנים שמבקשים להוביל להפיכה שלטונית בכל מחיר.
כך עשו למנחם בגין, ליצחק שמיר ולנתניהו. שרון הצליח לקניות אותם בהינתקות אך הם נכשלים בלהפיל את נתניהו בשנית. בעיניהם הכול כשר. גם אם זה לא כשר. הם מנסים להכריח את מנדלבליט להגיש כתב אישום בכל מחיר. כך העז עיתונאי מסוים לפרסם גיליוטינה המסמלת את התזת ראשו של נתניהו ולאחר מכן הוא רץ ליילל שהוא מפחד מאיומים.
באשר לליכודניקים החדשים, זה נראה מאוד מעניין : ההערכה היא כי הליכודניקים החדשים בצורתם החדשה התבססו בבית הגידול של טל זילברשטיין ואלדד יניב. השניים האלו בנו אימפריות כלכליות משיטות השחרת הימין דרך עמותות ורעיונות של קמפיינים אלימים ובזויים.
מעולם לא הייתה חקירה מקיפה ומעמיקה על אנשי שמאל. באוויר קיימת הרגשה שהחקירות העמוקות מיועדות רק לאנשי ימין. את הררי הכספים מאז עמותות ברק ובהמשך בעמותות הקרן החדשה המשטרה לא חקרה למרות שמה שהוצג לה.

ואילו עתה, בחקירה של זילברשטיין, מאוד נתפלא, לאור מקרי העבר, אם המשטרה תחקור את הפעילות הפוליטית שלו בישראל. זה לא סוד שזילברשטיין מומחה בגיוס כספים הנתונים בסימני שאלה לטובת קמפיינים של השחרה.

ומה באשר לאלדד יניב : מספיק היה לשמוע את דבריה של דפני ליף עליו ועל מפא”י בהפגנה האחרונה. הוא רק מחשק אותה שהוא חזר בתשובה. לפי טענתו הוא צבר הון רב כאשר ייצג את השלטון בציר ההון שלטון. האם הוא החזיר את כספי הדמים למדינה או לנזקקים ?

מן הידועות שכאשר השניים האלה מתקרבים ליעד שלהם הם חולבים אותנו.


אתר מידה חושף
אסמעיל חאלדי, דיפלומט של משרד החוץ, מאשים את מדינת ישראל בביצוע “טיהור” ו”חיסול” של “המורשת הבדואית”. חאלדי, תושב הכפר ח’וואלִד שבגליל, פרסם אתמול (רביעי) פוסט בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו בו קרא ל”מאבק” ואף איים בפניה לבית הדין הבינלאומי בהאג כדי למנוע הפיכתה של ח’וואלד ל”גטו מבודד”. הדיפלומט הישראלי חתם את הפוסט, הכתוב בשפה האנגלית, בפנייה הבאה: “בבקשה תִמכו במאמצינו ובמאבק שלנו”. לפוסט לוותה תמונה של דחפור הורס מבנה, עם שני חצים. חץ אחד, המופנה למבנה ההרוס, מסומן במילים “המורשת הבדואית של ח’וואלד” בעוד החץ השני, המופנה לדחפור, מתואר כ”מדיניות המועצה”
חאלדי אומנם התנצל אך מעשה בוגדנות של אחד שאמור לשרת את המדינה צריך הרחקה משרות החוץ, לא מאמין במדיניות של הממשלה אל תשרת אותה.


הרוסים עם הימין

על פי מחקרים שבוצעו הרי שהעלייה מחבר העמים נשארת תומכת ימין בצורה מעמיקה. אפילו לפיד משלם מחיר בקרב המגזר הגדול הזה כאשר הוא נמצא בקואליציה עם חנין זועבי בשאלה מי מתאים להחליף את נתניהו בעתיד.
בסקרים בעבר, לפיד היה במקום השני אחרי ליברמן, ובסקר הזה לפיד יורד למקום הרביעי כאשר ליברמן מוביל עם 24 אחוזים, אחריו ישראל כץ עם 17 אחוזים. במקום השלישי גדעון סער עם 11 אחוז ולפיד מקבל רק 10 אחוזים.

דבר אחד ברור : הציבור שעלה מחבר העמים רואה במשטרה כגוף חקירות פוליטי שרודף את הימין ורוב מוחלט רואה בחקירת נתניהו חקירה פוליטית.
נתניהו נהנה מתמיכה רחבה ואין ספק כי בקרב הקהילה הזאת היו רוצים לראות את נתניהו ממשיך להנהיג את העם.

תוצאות סקר האתר ניוז רו , שנערך בקרב 2747 משיבים דוברי רוסית, ב 14-15/8 על רקע חקירות אישים פוליטיים.
• .האם צפויות בחירות מוקדמות ? לא-62%, כן-18%.

• במידה ויוגש כתב אישום האם נתניהו צריך להתפטר? לא- 51%, כן-46%.

• האם פרישת נתניהו תביא להתפלגות הליכוד ? 53% -לא, 23% -כן.
• את מי הייתם רוצים לראות בתור רוה״מ במידה ונתניהו יפרוש?
• אביגדור ליברמן -24%, ישראל כ״ץ- 17%, גדעון סער-11%, לפיד -10, בנט-5, פייגלין -4, שקד -3, כחלון -2.
• את מי הייתם רוצים לראות בראש הליכוד במידה ונתניהו יפרוש ? ישראל כ״ץ – 26%, גדעון סער-17%, פייגלין-6,5%, אלקין-6, אדלשטיין-6 , יעלון-2, היתר פחות מ 2%.

• במקרה של בחירות והליכה משותפת של הליכוד וישראל ביתנו האם תצביע לרשימה ? כן-52%. לא-42%. המסקנה : הליכה משותפת= פחות מנדטים בציבור הרוסי מאשר בנפרד

• האם פרשת ישראל ביתנו תוביל לבחירות ? לא-63%, כן-24%.

• האם רשויות החוק בישראל יוזמות חקירות פוליטיות ? כן- 67%, לא-28%.

• האם חקירת דרעי תוביל לפרישתו מפוליטיקה ? לא- 42%, כן-25%.

• האם תיק ישראל ביתנו מפוברק? כן-41%, לא-39%.

האם נכונה טענת נתניהו כי עושים נגדו מסע ציד ? כן-44%, כזו סלחנית כלפיו? ברור שלא..-17%.


ערד ניר
האם הוא עיתונאי או מגן הטרור?
כאשר החלו הדיווחים על הפיגוע בברצלונה עברנו לצפות בערוץ 2. שם הופיע ערד ניר ופצח בפרשנות מוזרה כהרגלו שהוא מאשר שיש פיגוע רק לא יודעים מהו.
מעניין איזה פיגוע רצה ערד?
השבוע מקהלת ההסתה האדומה מצאה עוד פינה לנסות להכפיש את נתניהו, למה לא תקף את טראמפ שלא גינה את הנאצים בגרמניה?
כפי שכתב בפוסט משה איפרגן :
הנאצים שמתחת לאף.
הרבה רעש עשה השמאל על הניאו-נאצים בארה”ב. אבל מה עם הפיל שבחדר? אידיאולוגיה איסלמית נפוצה שביסודה: השמדת כל לא מוסלמי וראיית היהודים כקופים וכחזירים. אידיאולוגיה שממומשת ע”י שלל ארגוני איסלם ורוצחת ללא סוף?
מה עם רשות פלסטינית שבה שיעור האנטישמיות הגבוה בעולם, שמסיתה ושמממנת רוצחים האוחזים באידיאולוגיה הזאת? נושאיה של אידיאולוגיה נאצית לא חייבים להיות “לבנים”.
בתמונה : עומר אל-עבד, רוצח בני משפחת סולומון בחלמיש, שב’צוואתו’ (הוא רק נוטרל) כינה את היהודים קופים וחזירים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מיקי ניצח הליכוד הפסיד

אריק זיו ויזר

פריש מיש בממשלה

אריק זיו ויזר

ינווט נתניהו

אריק זיו ויזר

גנץ אמר לא ” לחסידים השוטים”

הרויזיוניסט

היינו כחולמים

אריק זיו ויזר

ברק- קח אותי ביבי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן