21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ישראל כ”ץ : מי שבנה על הריסות אחרים, שיצפה לפגיעה

במסגרת פעילותם הענפה של חברי הפורום מדברים מהשטח יזמו מפגש תמיכה בסימן אחדות התנועה וחיזוק השורות בליכוד. המפגש התקיים בביתו של שלמה מדמון, נשיא הפורום, יו”ר סניף הליכוד כ”ס וחבר מזכירות הליכוד. במסגרת פעילותם הענפה של חברי הפורום יזמו מפגש תמיכה בסימן אחדות התנועה וחיזוק השורות בליכוד. המפגש התקיים בביתו של שלמה מדמון, נשיא הפורום, יו”ר סניף הליכוד כ”ס וחבר מזכירות הליכוד.

לאחר סיור עבודה בעיר כ”ס עם השר ישראל כץ, שר התחבורה, ואנשי משרדו בליווי ראש העיר, מר יהודה בן-חמו. לסיור התלוו ח”כ ציון פניאן, מרכז הקואליציה בועדת הכספים בכנסת, וח”כ  אופיר אקוניס, יו”ר ועדת הכלכלה בכנסת.
בסיום ישיבת העבודה בעירייה התארחו השר וחברי הכנסת בביתו של שלמה מדמון בנוכחות חברים רבים שגדשו את המקום. בין הנוכחים היו יו”ר הפורום, אהרון גוזלן, מזכיר הפורום, ראובן בן-בנימין, דובר הפורום, שאול אדם, קונסול בשיקאגו ומיאמי לשעבר, ד”ר יצחק בן-גד, מנכ”ל רדיוס 100, דוד בן-בסט, יו”ר איגוד מכבי האש הארצי, אסי לוי, חבר מועצת העיר כ”ס, ארנון לוי וכן יושבי-ראש סניפים ומועצות ערים וסגני ראשי-ערים. ראינו שם גם את יוסי פלח מהרצליה, משה ארז מהוד השרון וראובן שגב מצור-יגאל.
לרגל השנה הקלנדרית למניינם הוגש כיבוד ומשקה כיד המלך.
מדמון, פעיל מרכזי בתנועה זה שנים רבות ברך את הנוכחים והודה להם על הנוכחות המרשימה לכבודם של השר וחברי הכנסת וציין שמפגשים מעין אלה שהפורום יוזם במסגרת פעילותו יוצרים אחדות ושייכות לחיזוק השורות ומינוף התנועה לעתיד פוליטי מבטיח ומנצח בבחירות הבאות להגיע להישגים של מנדטים רבים למשילות וליציבות שלטונית ברשות הליכוד ומי שעומד בראשה.
יו”ר ומזכיר הפורום שמבצעים את עבודתם נאמנה בנחישות ובמסירות פנו לחברים במהלך הכנס וביקשו לפקוד מה שיותר חברים ע”מ להרחיב את השורות בתנועה ולחזק את הליכוד ע”י תמיכה ציבורית רחבה.
ראשון הדוברים, ח”כ אופיר אקוניס, ברך את הנוכחים והביע בדבריו את חשיבות התמיכה בצעדיו של ראש הממשלה בנושאים הקשים והמורכבים שעומדים על סדר היום הלאומי בעמידותו האיתנה מול הלחצים מצד ארה”ב ומדינות רבות אחרות לביטחון המדינה והכרה בלתי מתפשרת שארץ ישראל הינה הבית הלאומי היהודי בלבד, כמו כן אינו חדל לשקוד על פתרון של דו-קיום עם הפלסטינים.
אנחנו בתקופה של קבלת החלטות קשות ביותר ונדרש מכל אחד ואחד מאיתנו לרבות חברי הסיעה להתייצב כאיש אחד מאחורי ראש הממשלה, כך בתחילת דבריו של ח”כ ציון פניאן, והוסיף מחנאות והתמרדות לאחר דיונים מעמיקים וקבלת החלטות בסיעה והממשלה באופן דמוקרטי, יוביל הדבר לקרע ולהתרסקות התנועה כבעבר.
שר התחבורה נשא דברים וברך את הנוכחים על פועלם למען התנועה והקהילה. השר סקר את פעילות משרדו ביבשה באוויר ובים ופרס תוכנית עבודה עתידית בעלת משמעות מדינית וחברתית ביישום מערכת תשתיות של כבישים ורכבות שלהם השלכות חברתיות וכלכליות ופיתוח מואץ בפריפריות וייצרו תעסוקה ומקומות עבודה נגישים.
לשאלה-בנושא מפלגת קדימה, שהוא אחד מאדריכלי פירוקה הייתה לו תשובה מאוד מקורית , “מי שבנה את עצמו מהריסות אחרים שיצפה שזה יחזור אליו כבומרנג ואין לו מקום להתלונן”.
בסיום הערב יו”ר איגוד מכבי האש, אסי לוי, ביקש לא לשכוח את החייל גלעד שליט וציין שכולנו מצפים שבשנה הקלנדרית החדשה למניינם נצליח להחזיר את גלעד שליט במהרה לחיק משפחתו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף כפר סבא אירח את אופיר אקוניס

אלי חזן

פורום מדברים מהשטח – בכנס פעילים גדול במושב זיתן.

אריק זיו ויזר

תודה לשר הפנים גדעון סער וליועצו נתנאל

אריק זיו ויזר

הליכוד העולמי נכנס לואקום של הליכוד/מאת יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

ח”כ דנון: מחוייבות נצחית לא”י ולמדינה יהודית אחת / מאת: זאב בן-יוסף

סיעת הליכוד ברעננה למען תושבי העיר

אלי חזן
דילוג לתוכן