24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח”כ סילבן שלום מתארח בכפר בסג’ור

ראש מועצת סג’ור מר איברהים נאעף ארח את שר החוץ לשעבר ח”כ סילבן שלום בביתו. זאת פעם ראשונה שראש המועצה מר נעאף איברהים מקיים כנס בביתו של והכבוד נפל בחלקו של ח”כ סילבן שלום.
כ-130 חברי ליכוד מהסביבה באו לכבד את ח”כ סילבן שלום
הגיעו חברים ממרער, סג’ור, ראמי, חורפש,כסרא סמיע. בכנס נכחו ח”כ לשעבר איוב קרא, רוני שטרן מתל-אביב טובה מעוז מעלות-תרשיחא, מכובדי הכפרים מהאזור, חברי מרכז וחשוב מכל מתפקדים ותיקים וחדשים . זיאד מכסרא, נידל מסג’ור, עסי עאריידה ממרער והרבה נוספים.(תמונות מספרות) 

שר החוץ לשעבר ח”כ סילבן שלום נתן סקירה על המצב המדיני על השתפנות מפלגת העבודה ברגע האחרון מפיזור הממשלה והליכה לבחירות. כפי שכולנו מכירים את שר הביטחון אהוד ברח .
על האיום האירני והתחזקות החיזבאלה בצפון. על המודעות שלו לבעיית הדיור בסקטור הדרוזי ועל חיזוק השותף הטבעי אחינו הדרוזים .
נשאלו שאלות על המצב בצפון על בריחת מוחות עם סיום הלימודים וקבלת התואר לעבוד בחו”ל מחוסר הזדמנויות ומקום עבודה מתאים בארץ. על תכניות הממשלה בראשות הליכוד. פני הליכוד לאן?? ומערכת הבחירות המתקרבת הכיצד ואייך??
תודה לראש המועצה מר נעאף איברהים ומשפחתו על האירוח העשיר. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדמון או אורן

אריק זיו ויזר

מחכים לקברניט במשרד ראש הממשלה.

אריק זיו ויזר

אילן כהן: “לקרוא רחוב על שמו של רא”ל שחק ברעננה”

אלי חזן

ירושלים בוערת, אלקין שבר שמאלה.

אריק זיו ויזר

יוגב ומוסטפא פקדו בהמוניהם

לקראת “יום מעשים טובים”: חברי הכנסת מתגייסים לסייע לעמותת חזון ישעיה בירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן