18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולוחמי המחתרות וקורבנות הטרור

זוכרים את כולם

לזיכרון חללי מערכות ישראל ולוחמתי המחתרות וקורבנות הטרור. במאבק קיומי זה לא נתייאש ולא נגלה סימני עייפות. זכר הבנים והבנות שחרפו נפשם למען מטרה נעלה זו ילווה אותנו לעד. הם התוו לנו את הדרך בה נלך, חדורים הכרה בצדקתה. הערכים למענם נלחמו הם המנחים את דרכינו .

 

 

▪  ▪  ▪

כמידי שנה בשנה אנו אזרחי ישראל מתייחדים ביום הזיכרון הכללי לחללי מערכות ישראל ונפגעי הטרור, עם זכר יקירינו שנפלו במערכה על קיומה, שלומה, וביטחונה של מדינת ישראל. גם בשנה האחרונה, נפלו לצערנו בנים ובנות יקרים, אזרחים וחיילים, שהטרור הנפשע שהשתמש בו האויב הערבי קטע את מהלך חייהם. אובדנם יצר חסר עמוק בליבנו.

ארגוני הטרור בפעילותם הרצחנית והנפשעת לא ישברו את רוחו של העם הזה, ולא ישיגו את מטרתם. נשאר חזקים ומאוחדים מול גל הטרור ואם נגלה נחישות ואורך רוח גם ננצח. אנו עם שוחר שלום, החי במדינה השואפת לשקט, שלוה וביטחון לאזרחיה. עם חזק שההיסטוריה שלו מלאה בסיפורי גבורה, לצד עצב ושכול.

יום הזיכרון, ויום העצמאות שהחגיגות שלו יחלו היום בערב, הם סמל למציאות חיינו בארץ הזאת. לחימה בלתי פוסקת לעצמאותה ולביטחונה של המדינה שיש עמה גם קורבנות קשים.

במאבק קיומי זה לא נתייאש ולא נגלה סימני עייפות. זכר הבנים והבנות שחרפו נפשם למען מטרה נעלה זו ילווה אותנו לעד. הם התוו לנו את הדרך בה נלך, חדורים הכרה בצדקתה. הערכים למענם נלחמו הם המנחים את דרכינו.

ביום הזיכרון, אנו מתייחדים עם זיכרון הבנים והבנות, מזילים דמעה, מרכינים את דגלנו, ומצדיעים לזכר גיבורינו שהלכו אל המערכה וממנה לא שבו. זכרם של הנופלים, יקירנו, יהיה עמנו לעד.

 

 

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל , לוחמי המחתרות וקורבנות הטרור.

 

נבון קצב , נבון – קצב , פובליצסט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש חודש אדר בהר הבית

אלי חזן

פרשת כי "תבוא" : הכרת הטוב

עינר אביב

חוק החרם – הגנה על מדינת ישראל , על אזרחיה ועל הדמוקרטיה שלה.

אריק זיו ויזר

דו"ח מעקב:מערכת המשפט שאיבדה את חוש הצדק

אלי חזן

צודק העולם שכולו נגדנו

זאב בן יוסף

עסקת שחרור המחבלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן