20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

אייל דותן: השגיאה הראשונה של יואב גלנט

ישראל תקפה בסוריה והכמעט רמטכ"ל, האלוף יואב גלנט, בחר להשתלח בראש הממשלה. אייל דותן מתעודד מכך שגלנט אינו הרמטכ"ל וקורא לו להתנצל

 

 

הקשבתי לדבריו של האלוף במילואים יואב גלנט בערוץ 2 והזדעזעתי לגלות שזה המצביא שהיה מיועד לכהן כרמטכ"ל צה"ל.

 

יושב לו האלוף במילואים יואב גלנט בתכנית טלוויזיה בשידור חי ומאשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שפעל היום בשטח סוריה בגלל שיקולי בחירות.

 

האלוף במילואים יואב גלנט זה עתה הצטרף לפוליטיקה כמקום שני של משה כחלון ברשימת "כולנו" לכנסת ה-20. פוליטיקאי טירון שזה עתה חבר למפלגה שהוקמה וכבר מוצא לעצמו במה לנגח את ראש הממשלה נתניהו שאמון על ביטחון מדינת ישראל וכלל אזרחיה, שפעילותו נובעת משיקולים זרים.

 

כל בר דעת מבין שאמירותיו אלו של יואב גלנט הן ציניות וחסרות תקדים בחומרתן. אותו מצביא שכמעט והתמנה לרמטכ"ל צה"ל מספר לכלל הציבור קשקושים מיותרים ומערבב את הבחירות הכלליות לכנסת ה-20 עם ביטחון תושבי מדינת ישראל.

 

ברגע שהקשבתי לדבריו הבנתי עד כמה טעיתי שחשבתי שנעשה לו עוול בזמנו שנמנעו מלמנות אותו לרמטכ"ל צה"ל. חשבתי שהוא מצביא רציני ושקול שניחן בתכונות אופי שמייעדות אותו לתפקיד הכי בכיר בצה"ל אבל שגיתי.

 

אם אלוף במילואים יואב גלנט שהיה במשך 5 שנים אלוף פיקוד דרום מאשים את ראש הממשלה נתניהו בפעילות ביטחונית בשטחה של מדינת אויב כמו סוריה על רקע של מערכת בחירות מצבו קשה מנשוא.

 

אני מקווה שהוא יהיה מספיק חכם לחזור בו מדבריו ולהבין ששגה שגיאה מרה בהתבטאויות שלו. גם אם הוא מחפש רייטינג לעצמו ולבוס שלו, משה כחלון, היה ראוי שיעשה זאת באופן שלא יפגע בביטחון המדינה.

 

אני מצפה ממשה כחלון שיקרא לו לסדר ויאמר לו שהתבטאויות מסוג זה אינן מצופות מאלוף בצה"ל, גם לא מסג"ם בצה"ל. קל וחומר, בעת בחירות כלליות.

 

לאחר אמירות אלה של האלוף יואב גלנט אני מעודד מכך שהשר לשעבר, מיקי איתן, פנה בשעתו למבקר המדינה, כדי למנוע את מינויו של יואב גלנט לרמטכ"ל צה"ל. מיקי איתן נהג בחוכמה רבה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דמות האישה בעיני ז'בוטינסקי

אלי חזן

בהיעדר אופק מדיני -הקצוות של הימין והשמאל חופפים

אלי חזן

חמש נקודות לשבת

אריק זיו ויזר

השקר כנגד נתניהו מסרב למות

אלי חזן

אז איפה יש נאצים ?

אריק זיו

בני בגין והתעויוט

אלי חזן
דילוג לתוכן