22.2 C
תל אביב
11 במאי 2024
ליכודניק
הכנסת

“גירוש עכשיו” מבית היוצר של דנון

יו”ר תנועת “גירוש עכשיו!”, ח”כ דני דנון בהפגנה נגד המסתננים בתל אביב: “להצטרף לתנועה ולגרש את המסתננים לפני שיהיה מאוחר מידי”

יו”ר תנועת “גירוש עכשיו!”, ח”כ דני דנון, אמר היום (ד’) בהפגנה בדרום תל אביב, נגד המסתננים: “להצטרף לתנועת “גירוש עכשיו!”, ולפעול יחד לפתרון הבעיה. המסתננים הם מכת מדינה, צריך לגרש אותם מישראל לפני שיהיה מאוחר מידי- את הסודנים לסודן, ואת השאר לגרש למדינות באפריקה ובמזרח אירופה“, אמר דנון. לדבריו, התנועה, שמהווה ארגון גג לכל ועדי השכונות והארגונים הפעילים בנושא המאבק לגירוש המסתננים, הינה מכפל כוח במלחמה על אופייה של מדינת ישראל: “מדינת ישראל נמצאת במלחמה עם מדינת אויב של מסתננים שקמה לה במדינת ישראל ובירתה בדרום תל אביב- לגרש עכשיו! זה הפתרון היחיד”

דנון, אשר היה הנציג הישראלי הראשון שביקר בדרום סודן, ופועל בשיתוף פעולה עם נשיא דרום סודן, סלאווה קייר, להוצאת המסתננים הדרום סודנים, עוסק בנושא המסתננים כבר תקופה ארוכה, וקיים סיורים בערים שונות ברחבי הארץ בכדי להבין את התופעה ולהילחם בה. בנוסף, הקים דנון שדולה בכנסת למאבק בתופעת המסתננים ומקיים במסגרתה סיורים בשכונות ברחבי הארץ: “לעצור את המסתננים, לאסור אותם ולגרש באופן מיידי. רק באמצעות מדיניות הגירה נוקשת נוכל לנצח במאבק הזה”, אמר דנון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ אקוניס משיב על הצעת אי האמון:”צריך להיכנס לפרופורציות. רמת שלמה היא לא הבעיה האסטרטגית שמאיימת על שלום העולם”

אריק זיו ויזר

“אנחנו מחויבים לפתרון בעיית ילדי הפלטים הנמצאים בבתי הכלא”

אושר בטרומית: יבוצע חילוט לרכוש מחבלים

אריק זיו ויזר

שטייניץ מתכחש לביקור אבו מאזן בבית הנשיא

אריק זיו ויזר

הכנסת מצדיעה לכבאים,לשוטרים וסוהרים

אריק זיו ויזר

לאור המצב , הנחיית היו”ר : בדיקת הסכם השלום עם מצרים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן