24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

בשנה החולפת נפטרו 50 ממייסדי הליכוד

חוג תגר ערכו אמש טקס הרמת כוסית בחברת קהל מצומצם לעומת המסורת בעבר

מאז ראש השנה שעברה הלכו לעולמם כחמישים ממייסדי הליכוד. את הסיכום המצער הזה גילה אלי שטרית בטקס המסורתי של חוג תגר להרמת כוסית לכבוד ראש השנה. בטקס ראינו את התדלדלות השורות של חברי חוג תגר ולוחמי האצל גם בקרב הקהל וגם ליד שולחן הכבוד. בטקס בלטו בהעדרם גם ראש הממשלה נתניהו ואשתו שרה, שמגיעים מידי שנה לחגוג את המסורת של חוג תגר בארוע זה. לשכת ראש הממשלה שלחה את גבי קדוש, יואב דבוש וחני בליוייס לייצג את הזוג נתניהו.


המשנה לראש הממשלה, בוגי יעלון, הקדיש את נאומו לחשבון נפש ממשלתי לקראת הימים הנוראים תרתי משמע. בעיקר דבריו הוא עודד את הקהל כאשר הישווה את מצבנו היום לעומת מצב המדינה כאשר קהל שומעיו היו צעירים בעשרות שנים. עם זאת ציין בוגי שהוא מודאג מריפיון הרוח ומחולשת הדעת בחוגים גדולים בחברה הישראלית, ובמיוחד באמצעי התקשורת שמשפיעים על מצב הרוח הלאומי.

 

שר התקשורת והרווחה, משה כחלון, סקר את פעילותו והבטיח שעד ראש השנה תשס”ג הוא יוריד את מחירי דקת שיחה ל15 אגורות בלבד. הוא גילה שכאשר נכנס לתפקידו במשרד התקשורת מחיר דקת שיחה היה 80 אגורות. עוזריו בקשו להוריד את המחיר ל60 אגורות באמצעות פיקוח רגולטורי, אבל הוא העדיף ליצור תחרות שבה חברות הסלולר יורידו בעצמן את המחירים. ואכן דרכו הצליחה והמחירים ירדו כיום עד ל30 אגורות.

 

סגן יו”ר הכנסת, אופיר אקוניס, שלח ברכת הצלחה לראש הממשלה במשימותיו באו”ם. הוא התיחס גם לנאום אובאמה ואמר “אתמול קבלנו חבר חדש לתנועתנו”. אקוניס גם הביע סלידה ממערכת עיתון “הארץ” שהגיבה בצער ונהי על תמיכת נשיא ארה”ב באינטרסים של ישראל.

 

טקס נאמו גם נעמי בלומנטל וגם ציפי חוטבלי, שמקומה בכנסת הושג במיוחד בזכות ההשתדלות של אלי שטרית למענה, ובזכות התמיכה של חוג תגר והשפעתם המוסרית על רוב הקבוצות הגדולות והחשובות בתוך הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זעזוע – מבנה הקבר חולל ע”י ערבים בכתובות גראפיטי של צלבי קרס

אריק זיו ויזר

הפגנה- ראש הממשלה שים סוף להגירה מאפריקה!

אריק זיו ויזר

גם פואד התמוגג מהפעילות בשומרון

אריק זיו ויזר

המימונה הממותגת של בן זקן

אריק זיו

הפנט אותם

אריק זיו

שיירת דניאל

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן