22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

"בר און חרבון" – יומן פוליטי – אריק זיו

למי בר און מכר את נשמתו השבוע, מדוע ההצבעות על חוק מופז והרפורמת המינהל עברו מהר ביום שני, הם הליכוד מוכן לועידה,לאיזה חלאות יש רגש, לבני וסילבן מי דואג לקידום נשים,שנאה הדו צדדית

שלטון החוק

לא סוד שאת כניסתו לכנסת ב2003 חייב בר און לליברמן, ליברמן של 2003 הכניס לכנסת פרט לסיעתו מספר חברי כנסת הבולטים היו בר און,רוחמה וגורולובסקי, בר און שהתפרסם בפרשת בר און חברון, הגיע לכנסת תחת מטריית ליברמן אך כפי שמתברר לבר און יש לב חזיר,אצל בר און אין מושג של נאמנות – חברות, כך היה חבר בולט במחנה נתניהו, אך מהר מאוד נהפך לנאמנו של עומרי שרון, באותה תקופה בר און היה מלכלך על אולמרט, בר און לא שכח שאולמרט מנע ממנו את תפקיד ראש העיר של ירושלים, ובר און הפסיד לעמדי.
אך לאחר שאולמרט נהפך לראש ממשלה הפך בר און לפודל קטן של אולמרט, ותקף כל מי שעמד מול אולמרט מטיבו העכשוי, בין המותקפים הייתה ציפי לבני בר און דיבר עליה בבוז,
לבני הפכה ליו"ר המפלגה ובר און שוב הפך את עורו, עכשיו אין מתאים מציפי .
אך השיא היה השבוע כאשר בר און הגיב ברשת ב' על מפלגת העבודה אמר בר און כי ביבי מכר את שלטון החוק לישראל ביתנו, ביטוי עלוב ומיותר הרי כאשר אמר ישראל ביתנו התכוון לליברמן שהטיב איתו, אך לא בר און האיש בעל לב החזיר יזכור לליברמן וגם הוא הצטרף לרוקדים המצפים לנפילת ליברמן, יש לי יותר מהרגשה שהיה ולא יוגש כתב אישום ו/או יזוכה בר און יהייה הראשון שיתרפס בביתו של ליברמן בנוקדים.
אך כפי הנראה יותר מאשר נתניהו מכר את שלטון החוק לישראל ביתנו, רוני מכר את חבריו לשלטון החוק, רק לפני מספר שבועות הודיע היועץ המשפטי כי לא יעמידו לדין על פרשת ההצבעות הכפולות, החלטה מתמיהה זאת מכיוון ששנים כבר הועמדו על ההצבעה הכפולה, גורולובסקי וחזן, יש לזכור בפרשה ההיא היה גם פורז ובר און רשר הצביעו פעמיים, אך שלטון החוק העמיד לדין רק את חזן וגורולובסקי ,מה שמדהים שגורולובסקי עוד באותו הלילה הודיע כי הוא שהצביע ומביע התנצלות, אך שלטון החוק רדף אותו ללא הרף, וכך היה עם חזן.
אך שלטון החוק קיבל את ההסבר של פורז וחנן אותו, וכך למרבה ההפתעה היה אם בר און שלפני מספר שבועות הודיע היועץ המשפטי כי החליט לא להעמיד לדין את בר און.
האם השבוע בר און שוב שילם את חובו לאדונ החדש מזוז.

קדימה
האופוזיציה הצליחה לפני שבוע להפיל את הרפורמה במינהל בהצבעה, יש לזכור זאת רפורמה שליבני התחייבה לעשותה, אך נתניהו לא וויתר ולקח את סמכות הממשלה לכנס את הכנסת להמשך חקיקה, בסוף שבוע שעבר הביחו לנו השבוע כי יהיו לילות לבנים, אך מתברר כי כאשר קוראים להם בחופש היום נהפך ללבן ושני החוקים עברו תוך מספר שעות וביום שני כבר בשעה ארבע התרוקנה הכנסת .
כך נשארנו עם חוק מופז, ורפורמה במינהל.
בקדימה התלוננו השבוע כי חוק מופז מהווה קריאה לגניבת מנדטים, מה הם עשו ב 2006 לא גנבו מנדטים חסרי החוליות, על נאמר הגונב מגנב פטור

ועידה

השמועה אומרת כי מתוכננת ועידה בתחילת ינואר, אך נראה כי הועידה אולי תתקיים בינואר,אך ללא הכנה פוליטית, נתניהו הרי טייס חלל בנושא הפוליטי ומי שמנווט אותו בקטע הפוליטי זהו שלום שלמה שנשאר עסקן קטן, המנווט ע"י שר התחבורה ישראל כ"ץ.

וכך שוב הנהגת הליכוד מפקירה את התהליכים הפינימיים ליד הגורל.

אלקין
אין ספק כי אלקין הפתעה כבר כתבנו על כך, אך הסימן הכי טוב להצלחה שלו, היא קדימה, אלקין הוא היש הכי מושמץ בקדימה, מתברר כי גם לחלאות יש רגש, השינאה נובעת מזה שהוא היה איתם וחזר לליכוד ויתר על כן מתברר כי הוא יודע את העבודה.

מעמד האישה

ליבני מקרקרת וגם קיבלה מנדטים מנשים, אך בכל המשרדים היא מינתה גברים, ליבני בזה לפימניסטיות, אז היום כאשר היא מגיעה אז נותנים לה את הנאום, אך הביצועים שלה הוכיחו כי מעמד האישה שהיא רואה זהו מעמדה של ציפי נקודה.
ליבני כיהנה במספר משרדי ממשלה ועד כמה שזכור מעולם לא מינתה מנכ"לית למשרדים שבהם הייתה, אפילו למפלגה שלה מינתה כמנכ"ל גנרל, ואת יו"ר מועצת קדימה מינתה מטריד נערות מורשע חיים רמון.

מצד שני מי שהפתיע הוא סילבן שלום, סילבן מינה את אורנה בכור למנכ"לית המשרד שלו, יש לשבח את סילבן על המינוי של אורנה, ועל ההזדמנות שנתן למי שהלכה איתו לאורך השנים.

הרצח במועדון הגאים

במוצאי שבת היה פיגוע במועדון נוער של קהילת ההומולסבית, רצח מזעזע לכל דעות, הקהילה ההומולסבית נפלה בפח וישר תקפה את ש"ס והחרדים, כפי הנראה השינאה והשיסוי הם דו צדדי, הרוצח עוד לא נתפס, גורמים משטרתיים ביקשו לא להדביק סטיגמות,אך ההתקפה על ש"ס בעיצומה.
נקווה שהרוצח יתפס במהרה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

יומן פוליטי: האם יאיר נתניהו בדרך לפוליטיקה?

אריק זיו ויזר

מיזוג עוקף מרכז

אריק זיו ויזר

כ"ט בנובמבר ההצבעה בממשלה על הקפאה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

חיים חדשים בליכוד

אריק זיו ויזר

השיבה הבייתה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן