25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בסניף המצודה הסכם ללא תימנים

כפי שמסתמן כבר בהרבה סניפים גם בסניף המצודה רוצים הסכמה, ההסכם הוא משולש כאשר יש התעלמות מקבוצת גלעדי, ומדוע אין צעירים.

לאחר שנים רבות של מריבות וחילוקי דעות הושג הסכם בסניף תל-אביב, מרכז (סניף המצודה) בין יהודית בנד שכיהנה בשנים האחרונות, בהצלחה רבה כיו”ר הסניף, ודני כ”ץ פעיל ותיק ונאמן.

ההסכם הושג בחסות וביזמת יחזקאל בינימיני לקראת הבחירות להנהגת הסניף. בהתאם להסכם כל אחד מהשלושה יקבל מספר מוסכם של נציגים במרכז ובמועצת הסניף מקרב חברי הקבוצה שלו ובנוסף בשנתיים הראשונות ישמש דני כ”ץ, יו”ר הסניף ואילו יהודית  בנד תשמש יו”ר המועצה ואחרי שנתיים תתקיים רוטציה והם יתחלפו בתפקידים.
פתרון זה מהווה חלק ממגמה כללית בסניפים השונים להמיר את הבחירות לועידה בהסדר שיהיה מקובל על הכל, מה שימנע מתיחות ועוינות ויביא להחזרת חצי מהתשלום למתמודדים. נקודה רלוונטית במיוחד לסניף, כמו סניף תל-אביב מרכז שיש בו הרבה פנסיונרים.
אך יש גם מי שהסדרים כאלה לא מתאימים לו. לדברי דני כ”ץ, חבר מועצת העיר, מר ארנון גלעדי מנסה לשים טריז בגלגלים של ההסדר ומנסה להסית את חברי הסניף נגדו, בין השאר על ידי היתקשרות לחברי הסניף וניסיונות להכפיש את בנימיני, בנד וכ”ץ בטענה שאינם ראויים להוביל את הסניף .
לטענת דני כ”ץ המניע של גלעדי זה הרצון לשמור על כוחו בבחירות למועצת העיר ומאחר שהמועמד למועצת העיר נבחר על ידי חברי מועצות הסניפים, גלעדי מעוניין להכניס למועצות הסניפים בתל אביב אנשי קש מטעמו, שיבטיחו את היבחרותו למועצה ואת בחירתה של בובת קש מטעמו לתפקיד יו”ר הסניף.
לדברי דני כ”ץ בישיבת גישור שנעשתה עם גלעדי, הוא ביקש יצוג בסדר גודל של שליש מחברי המועצה, בטענה שהוא מייצג 60 מחברי הסניף, תושבי כרם התימנים, אולם בדיקה העלתה שהמספר מופרך ובסניף יש רק כ- 7 חברי מרכז מכרם התימנים.

 

מקורב לגלעדי אמר כי הטענות המופרכות של דני כץ יחשפו בקלפי ב 31 לינואר, וב31 לינואר דני יבין כי מי שטורח בערב שבת יוכל בשבת, הרי לא יעלה על הדעת ששלושה אנשים מכובדים יסגרו עיסקה ויחלקו את הכיבודים, ושאר הסניף יגיד אמן, וכן יש לטענה של דני ניחוח של גזענות, “חברי מרכז מכרם התימנים”

ליכודניק שואל ומעלה תהייה , המחאה החברתית בקיץ הראתה כי תל אביב שייכת לצעירים, מדוע הסניף הנדון לא מראה כי פתח את הדלתות לצעירים, האם סניף המצודה הוא גילדה סגורה,



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדלקת נר חנוכה בשכונת התקווה

אריק זיו ויזר

נפטר מוריס רג’ואן

אריק זיו ויזר

נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות היהודית הבא

אריק זיו ויזר

כנס של חוג תדמור במצודת זאב בהשתתפות ח”כ ציפי חוטובלי

אלי חזן

שטייניץ ארצות הברית חייבת להגביר את הלחץ על אירן – נרקיס פ. אלפי ניו יורק

אריק זיו ויזר

קיר הברזל: על מה אסור לישראל לוותר/מאת:זאב ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן