25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אבי גולדרייך במכתב למשה כחלון

ב”ה ‏י”ט אלול תשס”ט
‏08 ספטמבר 2009
לכבוד
יו”ר מרכז הליכוד
השר משה כחלון
שלום רב
הנדון: ועידת הליכוד הרביעית
אני הח”מ חבר ליכוד משנת 92 החלטתי לפני מספר חודשים להתמודד לתפקיד חבר מרכז. המרכז הנוכחי נבחר לפני שבע שנים, ועל פי חוקת הליכוד צריכות להתקיים בחירות לועידת ליכוד חדשה בהקדם האפשרי מיד לאחר הבחירות לכנסת, ולא יאוחר מהעשירי לפברואר 2010.
מתוקף תפקידך כיו”ר המרכז, פניתי אליך בכתב לפני למעלה מחודש בבקשה לפרסם באופן גלוי ובשקיפות מליאה את המועדים והכללים לקראת בחירות חשובות אלו. לצערי לא נעניתי כלל.
לפני כשבוע נאלצתי לשלוח מכתב נוסף ובו הבהרתי כי בכוונתי לנקוט בכל הצעדים המשפטיים העומדים לראשותי כדי לקבל ממך תשובה ברורה בענין. בטרם אכנס למערכה המשפטית ברצוני לפנות אליך בקריאה ציבורית גלויה. כנבחר ציבור עליך לתת דוגמא להתנהלות ראויה. כך למיטב זכרוני הבטחת שתנהג בעת אשר נבחרת לתפקיד יו”ר המרכז. חוסר הענות לתביעה אלמנטארית של פרסום מועדי בחירות וכללים לבחירות, מפיץ ריח לא נעים המזכיר את ימי ההתנהלות של אריאל שרון צחי הנגבי ואריק ברמי. איני מעלה על דעתי שבכוונתך לא לקיים בחירות כפי החובה המוטלת בחוקת הליכוד.
אני תקווה שלא נחזור לימים המאוסים בהם היה צורך לנהל מאבק משפטי, כדי לכפות על ראשי המפלגה התנהלות ציבורית ראויה בהתאם לחוקת ותקנון המפלגה.
אני מצפה לקבל תשובה בימים הקרובים, ובה פרסום בשקיפות מליאה של תקנון הבחירות ומועדי הבחירות לועידת הליכוד הרביעית.
בכבוד רב
אבי גולדרייך
קיסריה
העתק:
רה”מ ויו”ר התנועה – בנימין נתניהו
יו”ר המזכירות – השר ישראל כ”ץ
מנכ”ל התנועה – גדי אריאלי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף הליכוד בטבריה מאוחד

אלי חזן

בקעת הירדן ישראלית

מיקי כן ולא

ברקת נטש את ספרא

אריק זיו ויזר

תודה מרחל דה-מרקדו

אריק זיו ויזר

סילבן:,”יש להזיז את הגלגלים בגליל”-– טובה מעוז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן