18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בקעת הירדן ישראלית

ראש הממשלה נמצא במצב בו מערכת הלחצים שהוא ניצב בפניה מעמידה בסימן שאלה את יכולת המנהיגות שלו לעשור הבא ואת מעמדה של המפלגה להיות מפלגה שתכתיב את סדר היום החברתי, כלכלי ולאומי. בנאום בר אילן  הציג ראש הממשלה מסר מדיני שאיש לא העלה על דעתו, שתי מדינות, מדינה פלשתינית לצידה של מדינת ישראל. מדינה פלשתינית מפורזת.אני שואל את עצמי מה מנע מראש הממשלה לחזור על דבריו החד משמעיים של יצחק רבין בנאומו בכנסת ב 5 באקטובר 1995,"גבול הביטחון להגנת מדינת ישראל יוצב בבקעת הירדן, בפירוש הנרחב ביותר של המושג הזה" זה היה המסר הברור של יצחק רבין בנאומו בכנסת.

הציבור הישראלי ובכללם חברי המפלגה משווע לדברים ברורים נחרצים המייצגים נחישות מדינית שתשמש עבורם מקור גאווה,מרביתם מוצאים את עצמם בסיטואציה שבה הם בעמדת התנצלות. הציבור נתן בנו אמון, אמר לא למדינות ולויתורים מרחיקי הלכת של אולמרט.עמימות לא משרתת אותנו היא מתפרשת על ידי הפלשתינית כחולשה, הססנות ואי עמידה בלחצים, לראיה בעוד ממשלת ישראל מפקירה את הבקעה בזמן שהפלשתינים שמו לעצמם יעד מרכזי לחזק את אחיזתם בבקעת הירדן בשורה של החלטות, הקמת עיר פלשתינית מצפון ליריחו בת 100,000 תושבים בעלות של 2 מיליארד $, ארגונים בינלאומיים משקיעים מאות מליוני שקלים בטיפוח וקידום החקלאות הפלשתינית, בתי אריזה משוכללים מאות דונמים של חממות וכבישים, כבישים באחריות מע"צ הפלשתינים משקמים, פורעי חוק פלשתינים בעידודו של סאיב עריקאת משתלטים על שטחים נרחבים בבקעה.

אוזלת היד שממשלת ישראל מפגינה באזור שהוא החשוב ביותר מבחינה בטחונית לעתידה של המדינה מסכן את כולנו.אין צורך להתנצל, אין צורך להסביר, זו העת לעשות ולומר בפה מלא, בקעת הירדן ישראלית, להזרים תקציבים למנות במשרד ראש הממשלה שר לענייני הבקעה ולסכל את התוכנית הפלשתינית המערעת את מעמדה של הבקעה.

 אלחייני דויד, ראש המועצה, בקעת הירדן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הציור השבועי לילד" – איפוה משה פייגלין בתמונה? (תגובה למאמרו של יוסי שחר) /שבח שטרן

אריק זיו ויזר

תגובה – למפטרים האדונים יואב דבוש ושלומי גבאי.

אריק זיו ויזר

קדימה יולי/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

למה הליכוד לא שולט

אריק זיו ויזר

הפגנת התמיכה בחיילי צהל – אמש בתל אביב

אריק זיו ויזר

יואב דבוש ושלומי גבאי מדברים מהשטח עם ח"כ ציפי חוטובלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן