25.2 C
תל אביב
17 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

מאינקוויזיציה ועד החמאס

 

השר כ״ץ הנחה את משרד החוץ למנוע העברת שירותים מנציגות ספרד לפלסטינים

בעקבות הכרת ספרד במדינה פלסטינית וקריאתה האנטישמית של סגנית ראש ממשלת ספרד, שהתבטאה בדרישה לא רק להכיר במדינה פלסטינית אלא גם לקיים פעולות לשחרור פלסטין “מהנהר ועד הים”, החליט שר החוץ, כץ, לגדוע את הקשרים בין נציגות ספרד בישראל לבין הפלסטינים ולאסור על הקונסוליה הספרדית בירושלים לתת שירות לפלסטינים מיו”ש.

עוד כינה את סגנית ראש ממשלת ספרד במילים “מלאת השנאה” והאשים אותה בבורות בכל הנוגע למטרות האיסלאם הרדיקלי והאמצעים להשגת המטרה, בהתייחסות מיוחדת לתקופת השלטון האסלאמי בספרד לאורך 700 שנה בתור הזהב של האסלאם, שאופיין בקיצוניות ומטיף היום לכבוש מחדש את אנדלוסיה בדומה לכל מקום שהאסלאם שלט בו בעבר.

ההכרזה של ספרד, שנובעת מהנחיית הממשלה שמאופיינת במדיניות פרו פלסטינית מובהקת, התבטאה במספר אירועים משמעותיים לאחרונה. ביניהם תערוכה בשם “מהנהר אל הים” שהתקיימה במוזיאון הלאומי של ספרד, המשקפת את תפיסתה של ספרד לענייני הסכסוך בין ישראל לפלסטינים.

 מלבד זאת, ספרד סירבה לאפשר לספינת נשק להיכנס לנמל קרטחנה במזרח המדינה, כאשר הספינה הייתה בדרכה מהודו לעגון בישראל. הכרזה זו של ספרד הצטרפה להכרזות דומות שנעשו בתיאום עם ממשלת נורווגיה וממשלת אירלנד, שהודיעו ברביעי האחרון כי בשבוע הבא יכירו במדינה פלסטינית, וזאת על רקע הפעילות של צה”ל ברצועת עזה.

בהמשך לדברים, זימן שר החוץ את השגריר הנורווגי ואת השגריר האירי לשיחת נזיפה במסגרתה צפו בסרטון החטיפה של התצפיתניות מנחל עוז. כמו כן, הורה כ״ץ להחזיר ארצה את השגרירה מספרד וזימן את השגרירים בנציגויות ישראל בנורווגיה ובאירלנד לשיחת התייעצות דחופה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי על המפה

הרויזיוניסט

הליכוד: הניצחון מגיע מהשטח!

מערכת ליכודניק

ומי ידאג לזכויות היועצים בכנסת?

דניאל נחמיה

הליכוד לא מפלגה לעשירים בלבד.

דניאל נחמיה

פסקת התגברות – ימין או שמאל? אולי אין קשר

סימון מרדכי

מאחורי הקלעים לקדמת הבמה: מני אסייג במופע סטנד אפ חושפני

רועי אזולאי
דילוג לתוכן